Pagina 6 van 19 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 120 van 380
    Approved 9-lifer darkownage's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weet er iemand of dat NAT TYPE : MODERATE er voor verantwoordelijk zou kunnen zijn dat ik relatief veel connection losts heb in games ?

Mijn opstelling voor online te gamen is niet fantastisch maar nu eenmaal noodzakelijk.
    Dus even een schets :
    - xbox 360 en mijn desktop staan boven (1ste verdiep)
    - internetaansluiting + router staan beneden (expressnet, belkin router)
    - Nu is mijn pc verbonden met internet via draadloos internet en heb ik mijn verbinding gedeeld tussen mijn pc en mijn xbox en dus ook een ethernet kabel tussen xbox en pc gelegd.

Nu heb ik bij fifa per 3 matchen minstens 1 connection lost en nu ook bij Black Ops, nu vroeg ik mij af of dit te maken zou kunnen hebben met mijn nat type.

De router heb ik nog niet geforward op dit moment.

Alvast bedankt.

Member Vega's schermafbeelding
    iTrader
    75 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door darkownage Bekijk bericht
    Weet er iemand of dat NAT TYPE : MODERATE er voor verantwoordelijk zou kunnen zijn dat ik relatief veel connection losts heb in games ?

Mijn opstelling voor online te gamen is niet fantastisch maar nu eenmaal noodzakelijk.
    Dus even een schets :
    - xbox 360 en mijn desktop staan boven (1ste verdiep)
    - internetaansluiting + router staan beneden (expressnet, belkin router)
    - Nu is mijn pc verbonden met internet via draadloos internet en heb ik mijn verbinding gedeeld tussen mijn pc en mijn xbox en dus ook een ethernet kabel tussen xbox en pc gelegd.

Nu heb ik bij fifa per 3 matchen minstens 1 connection lost en nu ook bij Black Ops, nu vroeg ik mij af of dit te maken zou kunnen hebben met mijn nat type.

De router heb ik nog niet geforward op dit moment.

Alvast bedankt.
    Mag er in principe niets mee te maken hebben, mijn Xbox staat ongeveer op dezelfde manier aangesloten... Hebt ge op uw PC vaak internetverlies?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielVega Bekijk bericht
    Mag er in principe niets mee te maken hebben, mijn Xbox staat ongeveer op dezelfde manier aangesloten... Hebt ge op uw PC vaak internetverlies?
    Ik heb vroeger inderdaad bij css en tf2 ook al gemerkt dat ik soms time-outs heb
    En router weg smijten is ook niet echt een oplossing, was nogal duur en nog niet zo oud

Member Vega's schermafbeelding
    iTrader
    75 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door darkownage Bekijk bericht
    Ik heb vroeger inderdaad bij css en tf2 ook al gemerkt dat ik soms time-outs heb
    En router weg smijten is ook niet echt een oplossing, was nogal duur en nog niet zo oud
    Eens kijken dan of uw draadloze adapter op uw PC wel goed werkt, ik heb al eens gehad (PC op eerste verdieping, router kamer onder de PC) dat de internet-verbinding op mijn PC rotslecht was doordat de verbinding tussen router en draadloze adapte niet goed was (deze was aangesloten op de achterkant van de PC, probleem was opgelost toen ik de adapter naar de voorkant verplaatste en deze dus meer "ruimte" had).

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielVega Bekijk bericht
    Eens kijken dan of uw draadloze adapter op uw PC wel goed werkt, ik heb al eens gehad (PC op eerste verdieping, router kamer onder de PC) dat de internet-verbinding op mijn PC rotslecht was doordat de verbinding tussen router en draadloze adapte niet goed was (deze was aangesloten op de achterkant van de PC, probleem was opgelost toen ik de adapter naar de voorkant verplaatste en deze dus meer "ruimte" had).
    Zal ik eens proberen, alvast bedankt voor de uitgebreide hulp

Approved 9-lifer hardstyle lover's schermafbeelding
    iTrader
    29 (91%)

Rare system error

hey mensen

Ik heb sinds een maand of 5 zo een xbox black slim van 250 gig
    Vanavond toen ik die aanlegde moest ik een update doen. en terwijl de update bezig was , ging hij uit en terug aan.

Eerste scherm die ik kreeg was XXXX360 SYSTEM ERROR & Een hele boel japanese of chinese tekens. en ja mijn controle lamp stond ROOD

ik deed die uit en terug aan, en hij installeerde de update zonder problemen , maar neemt nu geen enkele cd meer.
    hij start de disks op maar zegt dan dat de disk unreadable is

Weet iemand wat dit is?

Vlanoman
    Guest
    Bellen naar Xbox helpdesk...
    Ik denk niet dat al voorgekomen is met een nieuwe?
    Xbox zal wellicht een koerier langssturen en je een nieuwe leveren.

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Geen idee wat de Xbox360-update vandaag was of dat het er mee te maken had. Ik kan in elk geval nu eindelijk op een normale manier terug op de Xbox-website in plaats van InPrivate-Navigatie te moeten gebruiken. Had dit probleem sinds hun vorige update...

Approved 9-lifer Slynx's schermafbeelding
    iTrader
    18 (85%)
    veel mensen hebben momenteel dit probleem.
    als je even de xbox fora checkt, krijg je topics zoals deze te zien:

xbox live fora

blijkbaar wil microsoft niet toegeven dat het probleem aan hun kant ligt, wat voor heel wat ergernissen zorgt bij de mensen met problemen.
    'k heb er momenteel ook van, wel enkel voor cod: bo.

2 mogelijkheden imo:
    • integratie van hun "boot-to-disc" functie is ergens foutgelopen
    • ergens probleem met hun anti-piracy stuff die ze hebben meegestuurd met deze update

iTrader
    29 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slynx Bekijk bericht
    veel mensen hebben momenteel dit probleem.
    als je even de xbox fora checkt, krijg je topics zoals deze te zien:

xbox live fora

blijkbaar wil microsoft niet toegeven dat het probleem aan hun kant ligt, wat voor heel wat ergernissen zorgt bij de mensen met problemen.
    'k heb er momenteel ook van, wel enkel voor cod: bo.

2 mogelijkheden imo:
    • integratie van hun "boot-to-disc" functie is ergens foutgelopen
    • ergens probleem met hun anti-piracy stuff die ze hebben meegestuurd met deze update
    Ik had ook het probleem met Call of duty black ops
    maar ik heb ook streetfighter 4 er es ingestoken en die pakte hij ook niet

iTrader
    29 (91%)
    heb nu heel de harde schijf geformateerd en initial setup opnieuw gedaan

Nog altijd het zelfde probleem

Hij leest de games wel , maar als je ze wil opstarten dan komt er op unrecognised disk

Member spronkel's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Vorige week zondag een slim gekocht, zat vanaf het begin al constant vast op het dashboard, gebeld naar ms, die stelden een ticket in en moest m'n adres enzo geven zodat ups hem kon ophalen... op dat label stond dan het adres die ik opgaf aan de helpdesk van ms, maar ik heb bij de afspraak met ups uiteindelijk een ander adres opgegeven waar ze hem moestn ophalen. Nu kreeg ik gisteren een berichtje dat microsoft een nieuwe console heeft opgestuurd, maar zullen ze dit nu naar het 1ste adres opsturen of naar het adres waar ze m'n kapotte zijn komen ophalen?! Want op dat eerste adres is nooit niemand thuis....
    (\__/)
    (o.O )
    (> < )This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Member Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Weblogs
    1
    Probleempje! Ik heb een tijd geleden mijn 20 gig schijf vervangen door eentje van 120 gig. Alles werkt perfect, maar onlangs wou ik eens een origineel xbox spel spelen. Ik start Halo 1 op, maar dan krijg ik de prompt 'there is an update for this game, 5 mb'. Ik dacht, dat zal de backwards comp. update van jaren terug zijn die ik moet herafhalen, dus ik accept. 360 loopt vast als ik dit doe. Hergeprobeerd, weer van dat. Ik heb daarnet mijn cache gecleared en hij doet t weer. Als ik 'no' kies, dan start Halo wel op zoals t hoort, maar dat moet wel aangezien die bij de eerste games zat die fully bc waren.

Dus: wat te doen met die prompt? Zou toch lame zijn als ik telkens dat scherm zou krijgen als ik een xbox 1 spel insteek. Kan ik mss een file deleten bij system items die dit verhelpt? Alle suggesties zijn welkom. Wat krijgen jullie als je met de huidige dash een xbox 1 spel opstart?

Approved 9-lifer ShiryuX's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creamium Bekijk bericht
    Probleempje! Ik heb een tijd geleden mijn 20 gig schijf vervangen door eentje van 120 gig. Alles werkt perfect, maar onlangs wou ik eens een origineel xbox spel spelen. Ik start Halo 1 op, maar dan krijg ik de prompt 'there is an update for this game, 5 mb'. Ik dacht, dat zal de backwards comp. update van jaren terug zijn die ik moet herafhalen, dus ik accept. 360 loopt vast als ik dit doe. Hergeprobeerd, weer van dat. Ik heb daarnet mijn cache gecleared en hij doet t weer. Als ik 'no' kies, dan start Halo wel op zoals t hoort, maar dat moet wel aangezien die bij de eerste games zat die fully bc waren.

Dus: wat te doen met die prompt? Zou toch lame zijn als ik telkens dat scherm zou krijgen als ik een xbox 1 spel insteek. Kan ik mss een file deleten bij system items die dit verhelpt? Alle suggesties zijn welkom. Wat krijgen jullie als je met de huidige dash een xbox 1 spel opstart?
    Ben je zeker dat al je ports goed open staan? Ik heb m'n SC:CT nog zonder problemen kunnen updaten (zelfs een scherm van original xbox kwam op moment voor een xbox live update ), maar indien ik op een slechte connectie zat (moderate nat, gesloten ports) kreeg ik de game maar niet geüpdate.

Ja ik weet, basic antwoord, maar ik zie anders niet direct een oplossing hiervoor. Heb gewoon hetzelfde voorgehad met een paar games die niet wilden updaten doordat m'n ports niet goed geforwarded waren.

Member Evil Force's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)

Vlanoman
    Guest
    Sinds een tijdje heb ik het volgende probleem:

Ik kan me perfect aanmelden bij xbox live op mijn 360 maar dan beginnen de problemen.
    - Sommige mensen kunnen geen party met mij starten, terwijl ze wel met andere kunnen
    - Ik word héél vaak gedisconnect bij Xbox Live terwijl ik aan het gamen ben
    - Ik verdwijn zomaar uit een party en dan onmiddelijk terug er in
    - Ik kan niet op Game Marketplace (zogezegd unavailable) terwijl mijn maten in de party het wel kunnen
    - Op red dead redemption kan ik niet online (due to connection issues with other players) terwijl het op alle andere games wel gaat

Begint wel ferm tegen te steken, kben meer offline en met die problemen bezig, dan werkelijk aan het gamen. Mijn NAT type staat open + op Playstation en PC ondervind ik geen enkel connectie probleem!

Reason? Kan toch niet aan m'n xbox liggen? Of zou het aan mijn profiel liggen?

EDIT: Blijkbaar lag het aan mijn router. Ik heb zo'n belkin die al een paar jaartjes oud is maar ook een Bbox2 (i know belgacom sucks). In het begin was die bbox niets waard, maar na nu opnieuw gecontecteerd te hebben blijkt het verbeterd en kon ik wel makkelijk op red dead redemption + ik werd niet gedisconnect!
    Laatst gewijzigd door Vlanoman; 19 februari 2011 om 12:55

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIGSY Bekijk bericht
    Geen idee wat de Xbox360-update vandaag was of dat het er mee te maken had. Ik kan in elk geval nu eindelijk op een normale manier terug op de Xbox-website in plaats van InPrivate-Navigatie te moeten gebruiken. Had dit probleem sinds hun vorige update...
    Wel, dat grapje is al een paar weken terug. Ik vind dus nergens niet hoe dit komt dat de Xbox-website als enige via die InPrivate-Navigatie moet bekeken worden. Als iemand het weet, geef me een seintje. Voelt aan als niet kunnen uitstappen uit een wagen omdat het kinderslot actief is...

"PC-retard"

Member Fuzetsu's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Ik heb sinds eergisteren een Xbox 360 Arcade met Kinect.
    Nu heb ik echter twee problemen.

1. Ik kan de Xbox niet aansluiten via de draadloze verbinding, telkens als ik mijn WPA2 key ingeef op de console krijg ik de volgende error: "Could not connect to your wireless network". Alle andere apparaten (PS3, Wii, NDS, mijn Desire, etc) in mijn huis kunnen perfect verbonden worden met mijn router dus ik snap het probleem niet

2. Als ik de Kinect Tuner start blijft die altijd vastzitten bij de microphone test. De setup zegt dan gwn: cannot detect your speakers, turn volume higher. Maar zelfs al zet ik het op bijna explosief gebeurt er nog niets

Enige raad zou fijn zijn

Approved 9-lifer K0RNMA5T3S's schermafbeelding
    iTrader
    102 (100%)
    Iedere keer dat ik m'n xbox aansteek duurt het een eindje voordat ik online raak en dat geeft hij iedere keer volgende foutmelding ( error status)
    dat bepaalde dingen online niet werken

als ik dan kijk zie ik ook enkel my xbox en my friends op het dashboard

dan moet ik eerst m'n xbox terug uitzetten
    en weer aanzetten
    dan pas lukt het wel en kan ik alles zien op dashboard

de errorcode heb ik nog niet kunnen opschrijven
    k'ben iedere keer te laat

als ik die weet zal ik die nog posten

alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door K0RNMA5T3S; 2 maart 2011 om 21:51

Member
    iTrader
    0
    Ik heb sinds Kerstmis een nieuwe xbox 360, die heeft tot nu toe altijd perfect gewerkt. Maar gisteren moest ie een update doen, dus die doe ik dan. Hij start opnieuw op en moet dan weer opnieuw de update doen en zo steeds opnieuw. Als ik de update niet doe, hangt hij vast als het spel dat erin steekt opstart..

Nog iemand met dit probleem of een idee hoe het op te lossen?

EDIT: Xbox moet worden opgestuurd. Alleen vind ik nergens het 'verzendlabel' dat ik op de doos moet plakken :/ Ik dacht dat ik dat in een mail ging krijgen, maar niks...
    Laatst gewijzigd door michiell; 11 maart 2011 om 17:32

Pagina 6 van 19 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten