can't wait
Beste box arts van alle gears of wars
vette boxart![]()
9lives - Games - Gears of War 3 - Epic stelt bèta GoW3 beschikbaar voor iedere XBL-abonnee
Het plannetje van People Can Fly om Xbox 360-eigenaars een kopie van Bulletstorm aan te smeren, valt nu in duigen door een verrassende beslissing bij Epic Games. Oorspronkelijk zou de Epic Edition van bovenstaande shooter exclusieve toegang geven tot een bèta voor Gears of War 3. Nu blijkt echter dat iedereen met een gold-abonnement voor Xbox Live in april ervan zal kunnen genieten.
bron: Xbox Only | Nieuws | Datum voor Gears of War 3-betaDatum voor Gears of War 3-beta
Nieuws | 4 maart 2011 - Microsoft heeft bevestigd dat de multiplayer-beta voor Gears of War 3 op 18 april van start gaat en op 25 april haar deuren opent voor het grote gros aan gamers.
Toegang
Om toegang tot de beta te krijgen dien je de standaard-, Limited- of Epic-edite van Gears of War 3 in de pre-order te zetten. Dat geeft je de garantie om gedurende 3 weken lang Gears of War 3 uit te testen. Diegenen met de Epic-editie van Bulletstorm krijgen 1 week eerder toegang, namelijk op 18 april.
Extra's
Zoals eerder al werd onthuld bevat de beta 3 nieuwe game modes en 4 maps die allen draaien op dedicated servers. Met het spelen van de beta vallen er ook nog een aantal extra's te verdienen voor de volledige game. Speel je namelijk 90 matches en maak je daarin 100 kills, dan unlock je een goude versie van de Lancer die je daarna kan gebruiken in de beta én in de volledige game. Daarnaast kan je ook een speciale 'American Football' versie van Lester 'Cole Train' Speight genaamd "Trashball Cole" unlocken voor de beta én volledige game.
Waar in België moet je dan pre-orderen?
ik heb net in den gamemania den beta gekregen
Als ge het bestelt krijgt ge normaal een beta-key, als ze er u geen geven gewoon eens vragen.
Straks is er een livestream van IGN en Epic met gameplay footage, kben eens benieuwd.
Watch the Gears of War 3 Beta Live - Xbox 360 Feature at IGN
Wanneer ligt tees +- in de winkel? Zal het eerste spel worden dat ik in twee jaar ofzo nog eens zal kopen.
20 september geloof ik?
Er zijn trouwens een stuk of 5 mensen de beta aan het streamen op justin.tv.
Ik heb alvast mijn pre-order geplaatst, als de bèta zwaar tegenvalt kan ik nog altijd cancellen. Hopelijk wordt de eerste terug geëvenaard. Dat blijft voor mij echt het beste MP spel dat ik gespeeld heb op de xbox360, zelfs met de oneindige bugs and connectie problemen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)