Je moet enkel maar switchen wanneer je het op een standaard tv aansluit. In jouw geval moet dit niet. Je zal wel in het dashboard 720 p moeten selecteren of ook de resolutie indien je een HDMI kabel hebt aangesloten. Indien je nog een oude xbox hebt met een gewonen component HD kabel moet je het enkel op 720 p zetten. Ik dacht niet dat dit automatisch gebeurde wanneer je een xbox 360 aansluit op een andere tv. Je tv zou dit normaal gezien zelf ook moeten regelen.
Ok bedankt!! Ik gebruik nog zo een oude kabel denkik ? Is hdmi kabel beter?
Ik zoek goede coop games, het is voor mijn broer en zijn lief dus geen gears of war toestanden.
Ik ken wel iets anders dat ge met 2 kunt doen?![]()
ttsss, gij denkt maar aan 1 ding gij.
SJC taking over the forum... WWE Smackdown vs Raw is trouwens ook leuk in de multiplayer
![]()
Das iets te rough vr haar peis ek en men broer zie ek ng ni zinge. paarsbloed daarintegen, moest het nu nog goed zijn![]()
Haha, gij onderschat mij zwaar. Ik zeg het u, ik ben een puur talent, mits training maak ik het hoor.
Sorry dak hier kom nooben, maar ik heb gelezen dat de Xbox games naar de HDD kunnen gekopieerd worden. Dit zou mogelijk gemaakt zijn via een update. Zelf heb ik mijn xdoos gekocht eind november en vrag ik mij af of ik hiervoor nog ga moeten updaten (nog geen i-net aansluiting op xbox) of dat dit standaard kan..
Alvast bedankt.
HDMI is beter. Wanneer heb je je xbox 360 aangeschaft? Want xbox 360 met 20 GB HD hebben geen HDMI poort.
Je kan die update ook van de xbox site downloaden. Zie hier voor instructies.
Kan iemand mij een antwoord geven op mij vraag 1 pagina terug (pagina 8)?
Naar mijn weten zijn het pas de xbox 360 met 60 GB die een HDMI poort hebben. Mijn xbox 360 20 GB heeft geen HDMI poorten. Wanneer hebben jullie dan je xbox 360 pro gekocht? Bij mij was dat in 2006. Kijk hier is geen sprake van HDMI aansluiting en hier ook niet.
Indien je bewijs kan posten. Hiermee bedoel ik links wil ik jullie wel geloven. Ik weet ook wel dat er convertors bestaan. Dat was ook de reden waarom ik hier postte. Ik wil gerust zeggen dat ik mij vergist heb.
Laatst gewijzigd door Nielsvds; 17 februari 2009 om 18:36
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)