Mercury HG.
Challenge 15 en 20 zijn zowat de moeilijkste dingen die ik ooit gedaan heb in een video game. In principe heb je maar een grote 2 minuten nodig om er te geraken, maar het is bijna onmogelijk. Bij challenge 20 sta ik zelfs op nummer 1 in de leaderboards, niet omdat ik zo ongelofelijk snel was, maar omdat er maar twee andere mensen zijn in de wereld die die challenge ook volbracht hebben, blijkbaar. Challenge 20 is ook wel DLC, dus niet veel mensen zullen dat gekocht hebben, maar enfin. Ik vond het een enorm verslavend spel, zeker zijn geld waard, voor wat het maar kost.
Nu ga ik eens beginnen aan de enorme backlog van spellen die ik heb. Het grote voordeel is dat ik voor zowat een heel jaar geen geld ga moeten uitgeven aan nieuwe spellen. Halo CE, Reach & ODST, Gears of War 1 & 2, PoP the Forgotten Sands, Bioshock, Condemned 2, Assassin's Creed 2, Fable 3 en Ghostbusters
Hele lijst. Heb zowat een half jaar enkel Fifa gespeeld.
Laatst gewijzigd door fiqm; 24 juni 2012 om 17:59
the walking dead: ep 1
al bij al nog een leuk spel, wil zeker het vervolg spelen.
wil wel weten wat de oorzaak is en wat er nog gaat gebeuren
Night at The Museum 2
Dit was één van de beste kiddy games die ik tot nu toe al gespeeld heb.
Het is een keer een leuke afwisseling.
Ghost Recon Future Soldier op veteraan
Max Payne 3 op hard
SR3 DLC: The Trouble With Clones en Gangsters in Space
Need for Speed: The Run
Erg kort maar wel nog cva.
Die NFS The Run vond ik persoonlijk niet zo goed.
Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik sowieso geen enkele NFS game graag speel.![]()
Battleship net uit op Admiral (Hardcore) difficulty
De moeilijkheidsgraad valt nog te doen.
Het is niet direct een topgame, maar tussenin is deze eens een goede afwisseling.
Ik heb me er toch nog mee geamuseerd.
890/1000
nu enkel nog een paar kill related achievements.
EDIT: terug 1000/1000
Laatst gewijzigd door K0RNMA5T3S; 28 juni 2012 om 11:44
batman arkham city. Een echte topgame !
Prince of Persia: The Forgotten Sands
Spec-Ops: The Line op normal
Wat een prachtige gestoorde game, duidelijk veel van Apocalypse Now
Net Dead Space uit, waw wat een game!![]()
Battleship. Is zeker geen AAA titel, maar ik heb me er toch wel een avond mee geamuseerd. Ik vond de afwisseling tussen fps en rts (light) wel fijn.
Grtz
Spec Ops the line 1000/1000
Machtig spel, maar veel te kort.
Oei, zo kort?
Heb hem hier ook liggen, moet er nog aan beginnen.
Ga nu eerst Dragon's Dogma spelen.
Grtz
Lego Batman 2. Iets korter dan de vorige Lego titels, maar zeker een van de betere games naast Harry Potter en Star Wars. Knappe graphics, enorme openworld waar ik nu nog alle golden brikcs moet zoeken. De nieuwe suits zijn veel leuker dan voorheen, en Superman steelt eigenlijk de show een beetje van Batman. Voor mij een 9 op 10![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)