En Prototype 2 is nu op Hard uitgespeeld.
De New Game+ op Hard is een cake walk in vergelijking met Normal mode de eerste keer.
Een aanrader voor iedereen die dit type games graag speelt en het zijn ook nog eens easy achievements
En Prototype 2 is nu op Hard uitgespeeld.
De New Game+ op Hard is een cake walk in vergelijking met Normal mode de eerste keer.
Een aanrader voor iedereen die dit type games graag speelt en het zijn ook nog eens easy achievements
Catherine op normal alles op gold en ook ineens alle eindes gezien.
Laadtijden zijn wel verschrikkelijk lang, maar voor de rest fantastisch spel
The walking dead episode 1 (xbla)
MGS2 (van de HD collection)
Nu aan het twijfelen wat ik als volgende doe: VR missions/Snake tales, MGS3, classic MG, Peace Walker ^^
Eerst MGS3 daarna Peace Walker en dan de classic MG's om het verhaal van Big Boss/Snake/MG in de juiste volgorde te spelen..
Heb je toevallig een PS3 ook? Dan kan je verder het verhaal volgen door MGS1 van de store te halen en uit te spelen, daarna speel je MGS2 nog eens opnieuw en tot slot begin je met MGS4 (is wel ook een PS3 exclusive), daarna heb je 1 van de beste gamereeksen ooit uitgespeeld.
EDIT: ontopic: The Witcher 2, geen slechte game, te kort, Skyrim rules them all![]()
Oew, toch eerst MGS3? Iemand had mij verteld eerst de classic MGs te spelen voordat ik aan de 3 begin. MGS1 heb ik redelijk lang geleden uitgespeeld en dat is wel nodig imo om een groot deel van het verhaal al te begrijpen. Het was dan ook wel een epic game ^^.
Nu zal ik deftig aan de 3 kunnen beginnen, vroeger eens aan begonnen maar nooit uitgespeeld, nu daar werk van maken dus! MGS4 zal ik dan eens kopen wanneer ik alles uit heb.
MGS3 is het begin van Big Boss en in de classic MG's speel je al met Snake, dus als je het verhaal volledig wil volgen in de juiste tijdslijn speel je best al de games op die volgorde.
MGS4 zeker een waardige afsluiter van het verhaal met constant verwijzingen naar alle vorige MGS games.
Je zal best een tijdje zoet zijn met deze reeks![]()
Sniper Elite V2 - Alle co-op missies. Nu enkel nog Singleplayer missies.
Cars 2
al bij al nog een amusant spelletje
op sommige momenten is die toch wat uitdagender,
vooral bepaalde hunter missions heb ik toch meermaals moeten herstarten voordat ik goud behaalde.
Als ge Cars 2 + NHL 2k6 voor een zacht prijske wegdoet, moogt ge mij altijd PM'en.
Ontopic:
Uno Rush. De gewone Uno is toch veel leuker...
El Shaddai.
Nooit gedacht dat de bijbel zo inspirerend kon zijn. Wat een topgame, schitterende muziek en vooral grafisch zeer extravagant, zeer knappe omgevingen.
Must play!
The Witcher 2. Super game!
Eindelijk es Assassin's Creed uitgespeeld
Vind ik wel een goeie game
Witcher 2, toch een van de beste rpg's ooit.
Ben ik het volkomen mee eens!
Iron Man 2
Wat een ongelooflijk schijtspel
Controls zijn bagger, camera gaat alle kanten uit en de missies zijn enorm saai en repetitief. Heeft gelukkig maar 8 missies waardoor ik het toch maar heb uitgespeeld.
En toch speel je dat uit? Ben jij een masochist ofzo?
Grtz
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)