Hey allemaal,
aangezien ik mezelf tegen de kerstperiode een Xbox360 wil cadeau doen, leek het me wel interessant (en ook voor andere prospective buyers) om een topic te open waar forumgangers de volgens hun op dat moment beste deals kunnen posten...
Zo was er bijvoorbeeld onlangs die Bart Smit kortingactie![]()
Een andere mogelijk leuke deal staat in de huidige speelgoedfolder van Makro geldig van 07/11/2007 t.e.m. 04/12/2007:
Een Arcade pack voor 279€ (met een soort bon voor 2 gratis games: Gears of War en PGR3?). Daarnaast krijg je ook 80€ korting op een aankoop van >400€ aan Xbox360 artikels (min. 3 stuks)!
Zo zou je dus bijvoorbeeld een Arcade Pack + GoW + PGR3 + 2 full price games (bvb. Halo3, CoD4, Ace Combat 6, ...) kunnen hebben voor iets meer als 320€?![]()
Zelf zoek ik echter geen arcade pack: wil een harde schijf om mijn oude Xbox (1) games te kunnen spelen![]()
Ziezo, nog iemand andere/betere deals gezien? Zo ja, details please: winkel(keten), inhoud, prijs, periode, ...
Alvast bedankt!
P.S.: Ik ga binnenkort een weekendje naar Dallas (Texas, USA), is het interessant om daar een aankoop te doen van bijvoorbeeld de console?

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren