indeed, zelf eigenlijk nooit veel intresse in het genre gehad ma indertijd ook mee in die dreamcast hype geraakt en zwaar op zitte geve, daarna nog eens op cube in co op uitgespeeld, echt wel bonafide classic![]()
ik vind Ikaruga een prachtig spel, maar ongelooflijk moeilijk
ben nog nooit ver geraakt, maar de sfeer en de artwork is subliem
heb uiteindelijk vorige toch maar N+ gekocht, en verdorie... ook een moeilijk spelletje, maar bijzonder leuk om te doen. Prachtig in zijn "eenvoud"
How how, schiet me niet af h้. Ik hou persoonlijk echt niet van sidescrollers, puzzelgames zoals N+ daarentegen.
Ik weet het, maar voor 6 kun je de groene doosjes gebruiken(en met de disk van de darkness frisbee spelen). De post heeft er voor gezorgd dat ik met 3 platgewalste 360 doosjes zit. 6 is toch echt niet veel geld?? Ik weet nog de tijd dat je nog 3200BEF moest betalen voor SNES games die soms al 2 jaar uit waren. Dat bestond toen niet games onder de 30. Wat zijn we toch verwend geworden.
Ikaruga is geen side scroller.
De eerste level kan ik nog met perfect chains, nadien is het wat te lastig. Maar het blijft een waanzinnige shmup met zeer veel diepgang, als je tenminste de moeite doet om met de kleuren te spelen.
Ik heb een koopje gedaan in Carrefour. 2€ voor Ace Combat 6 en 20€ voor Left 4 Dead allebei nog in de plastic. Raar, want er hing op Ace combat 6 een rode sticker met 10€ op.
20€ voor L4D? :O
2 euro voor ace combat :o?
cool, 2 euro voor ace combat!
2 euro ๖ where?
Iemand?
Voordat de aanbieding verloopt. Waar dan ook![]()
Staat enkele posts boven ulle
Waarschijnlijk een fout. In de Carrefour in Korbeek-lo lag er niets onder de 14.95 en L4D stond er nog steeds aan 59.99.
Het was in de Carrefour in Ninove. Ik heb het laatste exemplaar van L4D al้ denk ik toch. Maar van Ace Combat 6 hadden ze nog 6 exemplaren. Op de sticker staat er 10€, maar als je hem gaat scannen aan zo een scanner, zou er normaal gezien een lange code opkomen zoals op mijn rekening (ipv de naam van het spel) en dan staat er bij 2€. Ze hadden ook nog Mass Effect en Banjo Kazooie N&B voor 10€ + Star Wars: The Force Unleached 20€. Als er iemand dicht bij ninove is moet die het maar eens checken.
Laatst gewijzigd door x-boxter2003; 21 juli 2009 om 19:53
Call Of Duty: Modern Warfare 2: Prestige Edition
en "maar" 120 ฃ :-)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)