Nope, dat had ik wel op United States gezet
EDIT : wa wel veranderd is : Ik kan geen filmkes diek gedownload heb op men US account nimeer afspele op mijn belgische account, ik kan die dan enkel nog afspele op men US account. maar da is nu ook ni echt een probleem ;p
is wel raar bij mij: ik word pas over een maand 17 en heb geen problemen met msn, da werkt perfect
mss heb ik gewoon de gegevens van men pa ingevuld![]()
waar moet ik die msn eigenlijk zien staan?
Volgens 9lives frontpage zal Xbox Live niet beschikbaar zijn op 1 April (geen grap) vanaf 10u tot 13u
Ik betwijfel of hier waar is, maar iemand heeft een foto (link naar bron:http://xboxfamily.net/xbf-forum/index.php?topic=9658.0)
ik heb die bericht ook op mn xbox gezien toen ik gisteren een acount aan het maken was
idd er is een bericht op xbox live verstuurd. Maar op 1 account kwam dit 2 dagen eerder
spring update imminent?
der is toch niets veranderd eh?
This is for maintenance, there are no new features on your that will appear on your Xbox 360 console or Xbox.com when the service comes back online. This is server maintenance only.
vraagje ivm xbox live: 'k heb gezien dat je op een US account z'on Inside xbox functie hebt waar je het gamenieuws rustig van voor je tv op kan bekijken, als'k mij niet vergis was dit een toevoeging van de laatste dashboard update. Nu vind ik deze nergens terug op mijn europese account en vroeg ik me af of deze nog op komst is of nie??
weet ik veel...zal wel zeker...EU krijgt zoals altijd alles als laatste.
"Option to delete titles from gamercard with 0 gamerscore and 0 achievements."
Dat zou ik fantastisch vinden![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)