Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Member Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

MS wireless steering wheel

Heeft iemand dit stuur? Ik zou het willen kopen voor TDU. Maar ik lees overal dat het slecht speelt. Voor PGR3 zou het heel goed zijn.
    Ook, waar zet je dat stuur. Console speel je vanuit je luie sofa. Moet dat stuur dan op uw schoot ofzo? Lijkt me niet ideaal.

Edit : Er zou een patch zijn voor TDU die de performance van het stuur verbeterd. Iemand deze al binnengehaald?

Banned madior's schermafbeelding
    iTrader
    0
    TDU nog niet gespeeld met stuur, PGR3 natuurlijk wel en speelt zalig!
    Ik heb een opvouwbare tafel naast mijn bureau staan, en als ik met mijn stuur wil spelen zet ik mijn stuur daarop, en kan ik perfect spelen :d

Member d.C.'s schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Voor TDU is er onlangs een premium pack uitgekomen met een nieuwe hardcore mode. Deze pack kost 160 points. Wanneer je dan in TDU de Champion Status unlockt, kan je fatsoenlijk met het stuur spelen en zijn de physics een pak realistischer.

PGR3 werkt on the fly, het is in het begin alleen een beetje wennen, maar na een tijdje merkte ik toch dat ik veel constanter reed. Qua rondetijden zal je niet veel sneller rijden met het stuur, maar door geen foutjes te maken, win je natuurlijk extra tijd. Bij PGR3 merkte ik ook dat met het stuur de in-car view het beste werkt. Met de camera van buitenaf (wat ik vroeger met de controller nam) kun je imo de bochten minder goed inschatten.

Ik heb mij ook de wireless gaming receiver aangeschaft, zodat ik m'n pc-games met het stuur kan spelen. Ik heb het tot nu getest in rFactor, GTR2 en Richard Burns Rally - werkt perfect.

Echt een aanrader dit stuurtje, zeker met Forza 2 in het verschiet

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten