die v/d demopods verkopen ze nie meer .. ma keb ene die erop gelijkt en lekker speelt, de LE26R32 (koste bij mij in februari 600€)
die v/d demopods verkopen ze nie meer .. ma keb ene die erop gelijkt en lekker speelt, de LE26R32 (koste bij mij in februari 600€)
hehe dik int zak gezet, ik heb de mijne 625 euro betaald en heb nen 32 inch. hehe en is nog model van dit jaar ook.
das wel goedkoop 625€ voor ne samsung 32 inch R reeks. Waar hebde da gehaald?
Nee heb geen samsung, heb een LG32LE25R. Van iishop. Winkelprijs van mijn toestel is 900 euro. Heb hem dus voor bijna 300 euro minder kunnen kopen
Ah ok een LG, oeps
heb al veel goed eindgen gehoord van iishop, prijzen zijn idd ook zeer scherp..
den deze ? http://www.kieskeurig.nl/product/D53...330043A308.htm
die staat in de winkel al voor 650€ sommige winkels zelfs al minder![]()
najah, ik heb niet zo voor LG
ma schoon prijske, volgende keer gaa'k ook naar de iishop![]()
voor hier op de kamer is zo'n 32 inch veel te groot
jah, 26" vin'k ook al groot op mijn kamer![]()
nee dat is de 32LE2R, dat is een zeer goedkope versie met verouderde firmware. Mijn versie is de nieuwe versie met betere beeldkwaliteit en verbeterde firmware. 32LE25R, groot verschil met dat toestel dat je mij liet zien. Volgens iishop is deze winkelprijs van dit toestel 900 euro, maar ik heb hem al zien staan aan 999 euro. En ik heb hem nu in mijn living staan voor maar 625 euro![]()
Ik heb mijne Samsung LE32R32B voor 650 € nieuw aangekocht, was een promotie en ben er zeer tevreden van
Ik heb sinds kort een samsung LE23R71W en als ik op xbox360 dashboard zit krijg ik altijd flikkerend/trillend beeld maar echt storend, in games heb ik ergeen last van.
Het moet iets zijn denk ik met die 60HZ maar ik zet hem eerst via scart op 50 en dan nadien component aansluit en neem 720p dan komt i weer automatisch op 60Hz.
Laatst gewijzigd door D-Lite; 7 mei 2007 om 18:22
k ben ge interseert in deze tv Sharp LC-37 XD 1 E maar ik moet natuirlijk weten of het beeld op wat lijkt . of weet iemand waar ik hem kan bezichtigen?
Iemand ervaringen met de Samsung LE26S81B ziet er mij wel een goe TVken uit?
Aangezien dak menne Samsung LE23R71W heb teruggebracht..
dat ziet er een degelijke tv uit
http://www.kieskeurig.nl/product/D0C...A4004CD8E8.htm
ik begrijp niet waarom iedereen samsung wil kopen
panasonic overtroeft elke samsung
ik heb de keuze uit
37PV70 PLASMA
32LX70 LCD
welke zouden jullie nemen?
welke is het beste voor mijn xbox360
ik geraak er niet uit
please help![]()
lcd all the way for gaming ? wtf zegt gij nu
voor gaming is plasma veel beter omdat die gene responsetijd heeft
nen goeie plasma is inderdaad volgens mij ook wel beter, maar das dan ook omdat de meeste mensen de top of the line LCD tv's nog nie in levende lijve hebben gezien denk ik. kdenk dat topmodel van sony al een award had gekregen en dat die qua specs zelfs boven de plasmas uitkwam
maar ja , alles heeft een prijs. mijn advies, koop een goed en goedkoop TV. en have fun NOW
@hummel: hm ... ik heb al altijd glezen dat een lcd beter is voor te gamen dan plasmaanders zouket nie gezegd hebben ze
![]()
sorry dan ..![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)