Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 75

Discussie: Belgen @ WCG 2005 ?

Member [F6]Ares's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Belgen @ WCG 2005 ?

Het is ondertussen al even geleden dat er nog belgen hebben deelgenomen aan de World Cyber Games. M2 was daar vroeger nog qualifier voor, maar sinds die er niet meer zijn lijkt het precies doods.

Het grappige is wel dat we volgens de wcg internationale sites al elke keer hebben deelgenomen. De organisatierechten voor nederland, belgie en luxemburg zijn in handen van een nederlandse organisatie en nu is het toch wel vreemd dat er bvb vorig jaar enkel nederlanders gestuurd werden.

Op www.worldcybergames.nl staat er dat er maar liefst 19 nederlanders gaan kunnen deelnemen aan de finale in san francisco terwijl je op de belgische site www.worldcybergames.be enkel te lezen krijgt "under construction"

op www.worldcybergames.com staat er zelfs dat er voor belgie maar 1 speler kan gaan, voor UT2004.

Iemand die wa beter op de hoogte is van wa er juist gaande is ?
    Laatst gewijzigd door [F6]Ares; 10 augustus 2004 om 16:36
    Protoss Bar & Grill "Ready to serve"

Member SithCloud's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Het gaat om wcg 2004 ares ^^

verleden jaar is er 1 belg gegaan voor UT
    dit jaar normaal ook.

Wat kan er gezegd worden... ? There is no $$

iTrader
    2 (100%)
    das maar een zwak excuus:
    er geeft niemand iets om om ns deftig naar geld op zoek te gaan denk ik !
    Laat frank molnar die jongens naar san francisco begeleiden en dan zal je wel van jimtv op geld kunnen rekenen ...

En samsung is trouwens worldwide sponsor (weet dat ze zelfs nog toestellen kado hebben gedaan op nen m2) dus die zullen voor belgie ook wel een duit in het zakje doen
    Laatst gewijzigd door [F6]Ares; 10 augustus 2004 om 23:46

Member gManN's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [F6]Ares
    Laat frank molnar die jongens naar san francisco begeleiden en dan zal je wel van jimtv op geld kunnen rekenen ...

En samsung is trouwens worldwide sponsor (weet dat ze zelfs nog toestellen kado hebben gedaan op nen m2) dus die zullen voor belgie ook wel een duit in het zakje doen
    voor samen met frank molnar op stap te gaan, moeten ze inderdaad veel geld erbij geven
    wie zou er anders met zo nen dweep willen rond lopen?

iTrader
    3 (100%)

samsung benelux sponsort amper money

of toch niet de beloofde bedragen

iTrader
    3 (100%)

waarom ga je niet naar doctor pepper, de opper gamer, bezieler van de promultigaming clan cow degene die "zoveel" doet voor .be gaming :] dat zijn toch leuke maatjes

de mensen die het kunnen, doen niets in belgie... en pepper is maar een gezicht bij jimtv, maar een columnist bij gunk, en maar "communityleader" van de grootste community in vlaanderen.... + dan nog is opperbeste vriend met de peet die overal binnegeraakt omdat em voor de tv werkt

zeg nu zelf :]

Member D@SīR0's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    uw sarcasme is teveel op doc gericht. Er wordt idd te weinig gedaan om pro-gaming in belgiė van de grond te krijgen en da's een mentaliteitsprobleem bij de sponsors van/en lanorganisatoren waardoor het niet mogelijk is om er deftig mee bezig te zijn hier, naast het feit dat in tegenstelling tot andere landen gamen nog altijd als tijdverspilling wordt aanzien door de normale meute.

Regelmatig een lan met dikke geldprijzen en ge zult zien da het erop vooruit gaat, maar niemand durft die eerste stappen te zetten, als organisatoren niet omdat het financieel niet haalbaar is, en tja de sponsors ...

iTrader
    2 (100%)
    Tis allemaal zo relatief zenne ... mijn stelling blijft nog steeds dat er nog niemand deftig gezocht heeft !
    Moest er nu een vlaamse organisatie de licentie voor belgie krijgen voor WCG zou ik maar al te graag mee op zoek gaan naar sponsoring.

En het geld is er echt wel hoor ... je moet maar eens door leuven lopen in de "campagneweek" (das de week waar er voor de grote richtingen ploegen campagne voeren om verkozen te worden tot praesidium). Er zijn bedrijven die deze ploegen bedragen geven van +5000 euro gewoon om een week met bier te kunnen smijten...

Wie niet waagt ... blijft maagd

@Sithcloud ... tis idd redelijk goekoop om zo af te geven op iemand. Kijk misschien eerst ns naar uzelf, gij waart toch nog officiele CS admin voor CPL Europe ? Hebde uw contacten daar al ns aangesproken voor WCG belgie ?

kheb ooit nog voorgesteld aan ducyco om via clanbase.be een online preliminary te houden voor War3 // TFT maar ze hebben ons nooit serieus genomen.
    Laatst gewijzigd door [F6]Ares; 11 augustus 2004 om 10:35

iTrader
    3 (100%)

@Sithcloud ... tis idd redelijk goekoop om zo af te geven op iemand. Kijk misschien eerst ns naar uzelf, gij waart toch nog officiele CS admin voor CPL Europe ? Hebde uw contacten daar al ns aangesproken voor WCG belgie ?

Ja, want de cpl organisatoren gaan zeker een wcg event organiseren

En at dasiro sarcasme op doc.. laat me niet lachen, wie anders zit er in de beste positie om het te kunnen regelen...

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D@SīR0
    da's een mentaliteitsprobleem bij de sponsors van/en lanorganisatoren waardoor het niet mogelijk is om er deftig mee bezig te zijn hier, naast het feit dat in tegenstelling tot andere landen gamen nog altijd als tijdverspilling wordt aanzien door de normale meute.

en hoeveel gamers van hoeveel verschillende games willen daadwerkelijk moeite doen ?

cs, UT2K4... misschien de quakers nu terug met painkiller/doom3

wc3 nog niet veel gezien, behalve dan de F6 cups zenne (en das toch ook al een tijd terug ni ?)

Member D@SīR0's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    waar gade gij het meeste moeite voor doen, een gfx-card van € 400 terwijl ge er al een van € 500 hebt steken of € 400 cash, kzeg zomaar iets. belangstelling zal groeien en dus ook de competitie

Member madjuh69's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    om ff op te sommen :
    2003 :
    - Er wordt 1 speler voor belgiė gestuurd namelijk Funk voor UT2003.
    de cs qualifier wordt geschrapt een aantal weken voor de qualifier en "zogezegd" ineens de qualifier voor UT ook. 1 week voor de qualifier moest gebeuren hebben ze ineens WEL plek voor een ut speler, midden in mijn 2e zit doen ze dus ineens wel een qualifier, waardoor veel UTers pissed waren , maar kom : er WAS toch iemand die naar korea kon.
    - Er worden verschillende hollandse spelers gestuurd naar korea, waaronder 2 voor UT , de rest weet ik niet goed meer.

2004 :
    Momenteel is het inderdaad "Ducyco" die alles in handen heeft voor Belgiė.
    (net zoals 2003)

- 19 spelers voor verschillende games voor NL
    - 1 speler voor UT2K4 in BE

Zoals ge kunt zien op www.worldcybergames.nl :
    "Gepost door Benny op 05 August 2004 - 13:59
    Dit jaar gaan er maar liefst 19 spelers uit Nederland naar de Grand Finals te San Francisco. "

Dus , ducyco heeft geld voor NL en blijkbaar veel. ze hebben geld voor 19 spelers hun tickets (+- 700€ per ticket) en ook nog s prijzen voor de winnaars van wcg.nl.

Ducyco staat ook op de belgische page van www.worldcybergames.com als officiėle organisator. Waarom hebben ze geen geld voor belgie ? is het omdat hun sponsors allemaal NL based zijn ? is het omdat het ze hun minder intresseert omdat ze NL based firma zijn ?
    antwoord : I DONT CARE
    oplossing : er moet een andere organisator komen, iemand moet die rechten krijgen om het IN BELGIE te doen. "Zelf" heb ik al naar alternatieven gezocht : best alternatief is dat occ sponsors vindt , als je het woord WCG laat vallen zijn er genoeg firmas die meteen beter luisteren. OCC heeft veruit het meeste trok qua gamers op hun lans. Maar ik heb t al met iemand erover gehad en OCC is volgens mij wel degelijk geintresseerd om die rechten over te nemen. Nu , occ is natuurlijk niet de enige die ons kan redden uit deze situatie, er zijn genoeg firmas in belgie die dat zouden kunnen. feit is dat ducyco alles eerst uit handen moet geven of dat het hun moet afgenomen worden door WCG.

Ze hebben ons al 2 jaar achtereen gescrewed en ik wil verandering. Dit jaar ben ik een grote kanshebber om UT2K4 te winnen en ik heb tot eergisteren moeten wachten om zeker te zijn dat er wel een qualifier komt MET betaalde reis. eerst was er zelfs sprake dat mijn sponsor het ticket zelf zou moeten betalen. Er is nu ook een 2e prijs in UT2K4 wcg qualifier en t is wel grappig :
    je mag zelf je reis naar san francisco betalen als je kan , dus ge MOOGT wel gaan ......

tot zover mijn verhaal , i hope it was intresting
    Laatst gewijzigd door madjuh69; 12 augustus 2004 om 00:07
    Shit does not happen by its self, it always needs an asshole.

EmP
    EmP is offline
    Member EmP's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Het is idd zo dat er verandering in moet komen. Neem nu gewoon cs, het moet al minstens mogelijk zijn om daar een team voor te sturen (daarom moetn ze ook ut niet laten vallen é ). In alle landen krijgen eerste 2 van ut hun ticket betaald, hier enkel de eerste ook goed eerlijk hé. Maar asjeblief zend er frank de pipo niet op want die kan ik niet af ze

OCC op de opdracht zetten? OCC trekt gamers? Ik vind occ een goeie lan met goed initiatief maar het is niet echt DE gamers lan é. Er wordt niet eens veel gekeken naar compo's op die lan.... Echt geen offence voor occ maar voorlopig is dat echt meer een leech lan...

Hiermee wil ik niet zeggen dat occ die kans niet moet krijgen want in organiseren zijn ze goed, en wie dat tegenspreekt is aan het liegen..

Nja ik ken de precieze feiten wel niet van de zaak dus kan ik moeilijk oordelen, maar verandering moet er wel komen
    Laatst gewijzigd door EmP; 12 augustus 2004 om 00:31

iTrader
    3 (100%)
    Ook even toevoegen dat in nederland er bijvoorbeeld een nederlandse lan de qualifier op zich wilt nemen voor counterstrike, ik weet niet in hoeverre voor de andere games.

Zal fom nog wel zoiets willen doen na "het cpl fiasco" in het verleden ?

OCC ? Misschien, als ze hun compo's wat opkrikken

Maar utieindelijk zijn ZIJ de grootste lans in vlaanderen.... Hoewel lanscape natuurlijk ook wel groter en groter wordt en ook een zeer gerespecteerde lan is

Banned Biz-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mss in plaats van OCC --> FoM?
    [droom mode on]
    Ofwel dat alle grote lans in Belgiė de handen in mekaar es slaan eens per jaar en een mega lan organiseren waar dan de gamers op een optimaal netwerk elkaar bevechten voor een plaats op WGC
    [droom mode off]

*sigh* ... I'm just a dreaaaameer ....

EmP
    EmP is offline
    Member EmP's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SithCloud
    OCC ? Misschien, als ze hun compo's wat opkrikken

Maar utieindelijk zijn ZIJ de grootste lans in vlaanderen.... Hoewel lanscape natuurlijk ook wel groter en groter wordt en ook een zeer gerespecteerde lan is
    2nd that...

Member Bain's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voor zover ik weet steekt occ het meeste moeite in hun compo's van alle lans ...

Member gManN's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bain
    Voor zover ik weet steekt occ het meeste moeite in hun compo's van alle lans ...
    ROFL

Member Bain's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gManN
    ROFL
    fanboy?

Tsou mij toch sterk verbazen dat een lan meer compo's als hun organiseert en dat dan ook nog beter doet. Andere lan's doen specifieke compo's mss beter, da zou kunne ...

Member Jaws's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hmm, n/o, maar zouden we misschien niet eerst naar gamers zoeken die goed genoeg zijn om aan die games mee te doen, op gebied van tft/w3 zijn de belgen lang niet zo goed als de andere landen volgens mij en ik denk dat dit in veel games het geval is, we zullen eerst wat goede gamers moeten hebben voordat we ze kunnen sturen, gaan en volledig op u bakkes gaan is ook ni alles ze, mss is den top 20 van een ander land nog altijd beter dan onze top 3 en dan vind ik het nogal logisch dat dat ander land voorang krijgt, als dit niet het geval is steun ik jullie om meer belgische gamers op WCG te krijgen

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten