Hey,
Net een nieuwe track gefinished en had graag wat reacties.
Deep & minimal DnB!
Serialize by lumidnb on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Hey,
Net een nieuwe track gefinished en had graag wat reacties.
Deep & minimal DnB!
Serialize by lumidnb on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Lekker, met wa werkt ge ?
uw opzet is zeker geslaagd, maar ik hoor die compressor hard werken en dat haat ik.
vooral de kicks missen hier en daar hun punch. beetje beter afstellen dus. nu danst het volume van alle soundjes mee op de beat en das om zot te worden als je dat weet.
nu, op zich is dat maar afwerking en bedoel ik dit niet als kritiek, maar echt wel iets dat moet getweaked worden.
meer kan ik ook echt niet zeggen dat ik anders zou doen. er hoeft nix meer bij of weg of zo. alles is heel homogeen.
vet nummer!
ja man, good job !!
idd! keurig gefixt man!
is het af? of ga je er nog een synth of zo in knallen?
like the style..
sommige geluiden komen te hard door imho.. hihats en de tak.. en sommige plaatsen erg droog.. de break laat eigenljk zien hoe het minder droog kan .. beste stuk vind 2.15 waar je die overgang maakt.. Als je mss door heel je song wat meer geluiden sweeps, voices, ... met lange reverbs kon zetten zou het volgens mij veel meer "diepgang" hebben.. but it's your song![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)