Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Sometimes

Member THiFeNoS's schermafbeelding
    iTrader
    0

Sometimes

ik ben hier maar commentaar aan het geven, maar zelf iets laten horen, nee hoor
    daarom hierbij iets waar ik op dit moment aan bezig ben. het is nog maar een concept en het vraagt nog veel sleutelwerk, maar tis luisterbaar.
    commentaar altijd welkom!

Sometimes

*edit* ik hoor zelf al een vieze frequentie in mijn beat zitten, wrs gebeurd in het omzetten naar mp3. im on it!*edit*

Member
    iTrader
    0
    ik vind de sound zeer vet, de drums daar moet nog aan gesleuteld worden inderdaad.

Het klinkt wel als een mooi geheel (meer melodie als bij mij in ieder geval )

kweet niet of iemand anders dat ook zo vind maar aan het einde als uw melodie zo hoog gaat, hoor ik vaak de attack ervan (dat klikgeluidje) -> miss wegdoen?

mvg G

Member THiFeNoS's schermafbeelding
    iTrader
    0
    bedankt voor je reactie man! fijn om te horen dat de sound al goed zit. das het belangrijkste vind ik.
    die drums zijn ondertussen al rechtgezet (maar nog niet geupload). en ik hoor inderdaad wat je bedoelt (dat klikgeluidje). was me zelfs nog niet opgevallen dus tnx ga ik zeker filteren.

zoals aangehaald is dit maar een concept en ver van hoe het uiteindelijk zal klinken.
    er zit geen opbouw in de verschillende stukken, geen intro, geen outro, gewoon een logische opvolging van wat ik zal gebruiken.

dit weekend weer verderdoen en dan hopelijk een update posten.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten