Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Member
    iTrader
    0

USB kan formateren niet voltooien

Hey mensen van 9lives
    ik heb dus een usb stick na een jaar probleemloos te gebruiken op school terug thuis in de schuif liggen. Ik wil er mijn muziek opzetten maar dan steek ik hem in de pc en zegt hij dat de usb stick geformateerd moet worden. Ik denk dat maakt niet uit er staat niets belangrijks op dus formateer hem en dan zegt windwos: kan formatteren niet voltooien. Dus is deze onbruikbaar. Ik heb eens een tooltje gebruikt mar dat werkte ook niet.

Member
    iTrader
    0
    Op sommige USB sticks zit er heel klein schakelaartje om er voor te zorgen dat het niet overschreven wordt. Misschien staat die in de verkeerde stand.

Member
    iTrader
    28 (100%)
    3rd party programma gebruike zoals Aomei Partition Manager? Helemaal wissen en nieuwe partitie op zetten

Member
    iTrader
    23 (100%)
    ik heb hetzelfde probleem en al drie 3d party programs getest maar werkten niet
    Desktop: Corsair Carbide 500R (window-mod) // ASRock Z77 Extreme6 // Intel i5-3550 // 8GB 1866MHZ DDR3 Corsair Vengeance Black // EVGA 670FTW // ASUS Xonar DG // LG Flatron 27EA33-V // Corsair M60 // Corsair K90 // Steelseries 4HD Pro Gaming // White Ledstrip
    Laptop: Dell Inspiron 17R SE // Intel i7 3630QM // Nvidia GT 650M 2GB // Corsair Vengeance 8GB RAM DDR3 1600Mhz

Member
    iTrader
    0
    Als de usb-stick in RAW staat (zonder deftig bestandsysteem dus), moet je eerst een nieuwe partitie aanmaken die kleiner is dan de volledige grootte. Formateren lukt dan wel terug.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten