Ziet er naar uit dat we nog langer geduld zullen moeten hebben ...
Intels Ivy Bridge-cpu's pas na juni massaal beschikbaar
![]()
Ziet er naar uit dat we nog langer geduld zullen moeten hebben ...
Intels Ivy Bridge-cpu's pas na juni massaal beschikbaar
![]()
Das goed, dan kan ik mijn nieuwe pc nog een beetje uitstellen.![]()
Eerst hun stock met sandy bridge proberen te verkopen.
Misschien komt Trinity vervroegd.
http://vr-zone.com/articles/intel-is...pus/14933.html
Das al beter nieuws !!!!
Laatst gewijzigd door Samadhi; 20 februari 2012 om 19:55
jah enige update ? ik hoop een upgrade te kunnen doen in april , ivy + mobo en ram![]()
officiële bevestiging door Intel:
Intel stelt lancering Ivy Bridge processors uit | Hardware.Info België
Sucky news ... wachten en wachten en wachten ... Hopelijk worden ze het wachten meer dan waard !!!
Ik verwacht net niet teveel ze tov Sandybridge![]()
Op 29 april zal Intel de desktopvarianten uit gaan brengen van de Ivy Bridge processors
De mobiele Ivy Bridge processors zullen in juni gaan verschijnen. Op 3 juni zullen de Q75 en Q77 chipsets gelanceerd worden evenals de eerste mobiele processors die twee rekenkernen gaan krijgen.
goed lezen !
Is dit iets voor socket 2011 of ook ng voor andere?
Als ik het goed begreep heb je ondanks dezelfde socket toch voordelen wanneer je een nieuw mobo zult aanschaffen die speciaal voor Ivy zal ontwikkeld zijn.
zolang ge nog pci-e 2.1 en 3.0 videokaarten kunt gebruiken bij die nieuwe mobo's is het goed :P
Al meer nieuws over release ?... Nogal stil Rond Ivy als je het mj vraagt..
Sent from my iPhone using 'Tapatalk'
Momenteel wijst het nog altijd op 29 april voor de eersten (waaronder de i5 3570k, de enige echt belangrijke (imo)). De rest van de i5's en i7's zijn voor juni, de dualcores (i3, pentium, sempron) zijn dan voor juli-augustus.
http://www.4tech.be/nl/news/ivy-bridge-komt-op-29-april
Maar zekerheid is er natuurlijk nooit tot ze te koop zijn.
Laatst gewijzigd door mdgf; 16 maart 2012 om 20:20
Geduld zeg ik
Ja het is wat vervelend maar logischerwijs wilt intel grotendeels hun Sandy bridge stock kwijt geraken
3de kwartaal 2012 zal het worden ergens.
Mijn grootste verlangen is eigenlijk dat ik eindelijk mijn q9550 met pensioen kan doen gaan
Sandy bridge is mijn laptop al. Deze kon ik niet anders dan upgraden.
Sandy bridge E is wel een zeer leuk geheel maar niet wat ik zoek.
Dusja intussen wel al mooi artikel op Anandtech gelezen erover desondanks de duidelijk NDA die er wel degelijk is
Mogelijks ook dan kijken naar keppler gpu's. Maar dat is voor een andere treadh.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)