Bekijk resultaten enquête: Conclusie

Aantal stemmers
2. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • a) ik ben gejosd

1 50,00%
  • b) er is iemand met ziekere google skills

1 50,00%
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Approved 9-lifer Thizke's schermafbeelding
    iTrader
    0

Lightbulb HP Pavilion dv7-1030eb -- Wireless probleem

Yow yow homies,

uno problemo met mijn draadloos internet.

Beschrijving probleem:
    gisteren schakelde ik mijn laptop gewoon af, geen oververhitting shut down, geen stand-by, etc..., gewoon 'normaal' afgezet.
    Vandaag bootte ik hem: het wireless "led-lampje" blijft rood/amberkleurig (wat erop wijst dat draadloos uitstaat.)
    Normaal kan je dan gewoon op dat lampje duwen (touchscreen!), maar er gebeurt gewoon niets. (De overige knopjes (geluid, quickplay, fast/forward) werken ook niet perfect: als ik er een half uur over wrijf toont hij me het volume, maar ik kan het niet aanpassen..)

Wat heb ik geprobeerd om het te verhelpen?
    Nieuwe drivers gedownload en geïnstalleerd van Select software and drivers HP Pavilion dv7-1030eb Entertainment Notebook PC - HP Customer Care (United States - English), alsook bios geflashed, wat een veel gesuggereerde oplossingen zijn volgens mijn google-omzwervingen. (Deze - ietwat relevante - FAQ heb ik ook geprobeerd: Wireless LAN Card Not Detected After Notebook PC Image is Unbundled HP Pavilion dv7-1030eb Entertainment Notebook PC - HP Customer Care (United States - English))

Oplossing, conclusie?
    a) ik ben gejosd: mijn netwerkkaart is op pensioen gegaan.
    b) iemand van jullie heeft ziekere google skills en kan mijn probleem verhelpen; zo ja: eeuwige dank!

thanks boys!
    Laatst gewijzigd door Thizke; 13 maart 2010 om 16:10

Crew Member Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    schakel ze via app beheer in ...

of zien naar garantie?
    tenzij hij 2jaar+ is?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exit Bekijk bericht
    schakel ze via app beheer in ...

of zien naar garantie?
    tenzij hij 2jaar+ is?
    Via wireless assistant zijn mijn inschakelopties "greyed out" als je dat bedoelt, ... ik snap niet echt wat je bedoelt met apparaat beheer... waar in apparaatbeheer zou dat dan moeten staan? Ik neem aan "netwerkadapters": Intel(R) WiFi link 5100 AGN - OF - Realtek .... en dan eigenschappen... maar wat dan met eigenschappen? Er is geen simpele aan/uit optie..

Geen idee hoe oud hij is... moet ik eens checken. =o
    EDIT: garantie geldig, eventjes contact opnemen met HP.
    Laatst gewijzigd door Thizke; 13 maart 2010 om 17:09

Member
    iTrader
    0
    Ik heb dus juist hetzelfde probleem. Ik heb een HP dv7 series, reeds 1.5 jaar. Ik ben zeer tevreden behalve van het feit dat mijn wireless het elke week wel eens opgeeft. Het is iets heel raar, het wireless lampje blijft gewoon rood, wat je ook doet, en dit kan heel opeens gebeuren na 2 weken tijdens het surfen dat het lampje van blauw ineens rood wordt. Ik heb alles geprobeerd om het terug aan de praat te krijgen maar dat lukt niet. Nu heb ik dit elke week of om de 2 weken wel eens, mijn oplossing tot nu toe: systeemherstel van de dag ervoor (duurt 5 min) en dan werkt het weer (het lijkt mij dus eerder een software dan hardware probleem. Hij moet ergens op een bepaald moment iets doen waardoor em tilt slaat en ik de software moet resetten, via systeemherstel dan)

iemand een idee? (of je eventueel zonder wireless assitent wireless kunt gaan, het deïnstalleren lukt wel, maar dan kan ik geen verbinding meer maken).

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klaas b Bekijk bericht
    Ik heb dus juist hetzelfde probleem. Ik heb een HP dv7 series, reeds 1.5 jaar. Ik ben zeer tevreden behalve van het feit dat mijn wireless het elke week wel eens opgeeft. Het is iets heel raar, het wireless lampje blijft gewoon rood, wat je ook doet, en dit kan heel opeens gebeuren na 2 weken tijdens het surfen dat het lampje van blauw ineens rood wordt. Ik heb alles geprobeerd om het terug aan de praat te krijgen maar dat lukt niet. Nu heb ik dit elke week of om de 2 weken wel eens, mijn oplossing tot nu toe: systeemherstel van de dag ervoor (duurt 5 min) en dan werkt het weer (het lijkt mij dus eerder een software dan hardware probleem. Hij moet ergens op een bepaald moment iets doen waardoor em tilt slaat en ik de software moet resetten, via systeemherstel dan)

iemand een idee? (of je eventueel zonder wireless assitent wireless kunt gaan, het deïnstalleren lukt wel, maar dan kan ik geen verbinding meer maken).
    EDIT: popup die zegt:
    Systeemherstel is niet voltooid. De systeembestanden en instellingen zijn
    niet gewijzigt,
    Details: Er is tijdens Systeemherstel een onbekende fout opgetreden.
    't Is na de kloete -- eens in veilige modus proberen.
    Laatst gewijzigd door Thizke; 13 maart 2010 om 17:46

Crew Member Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    in apparaat beheer - netwerkadapters - staan geen uitroepingstekens (als is uitgeschakeld?), dan kunt ge ze terug aanzetten.
    of in netwerkverbindingen de verbinding eens uitzetten en terug aanzetten.

Approved 9-lifer maximvdb's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    of drivers is uninstalle in appbeheer en dan rebooten

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten