Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
    Member Cr!ppl3's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)

Question Samsung LED-TV + Samsung Home Cinema = Geen geluid ?

Mijn pa is vandaag thuisgekomen met een aanbieding uit de carrefour betreft een Samsung 40" LED-TV + Samsung 2.1 Home Cinema systeem. Eens alles uitgepakt en kabels ingestoken komen we tot het volgende probleem:

Als we gewoon TV kijken (wel via Digibox) krijgen we geluid via de TV-speakers. Als we dan op TV kiezen da we via "Ext. Speakers" geluid willen krijgen horen we niets, terwijl we via de Home Cinema boxen geluid zouden willen horen.

Op de Home Cinema kan je zo via de functie knop kiezen tussen de functies "DVD/Disc", "Digital", "Aux1", "Aux2", "Bluetooth" en da ist denk ik. Ik kies dan Digital (ik denk da dit het juiste is ? Staat niet in het boekje ) maar dan komt er geen geluid uit de boxen van de Home Cinema. Ik heb een DVD ingestoken in de Home Cinema en daar werken de boxen wel dus de boxen zijn wel degelijk correct aangesloten.

Er hangt een HDMI-kabel tussen TV en Home Cinema btw, dus da is het ook niet

Ik neem aan dat het slechts een instelling is die fout is, maar wat is dat voor kutzooi als da het geval is.. Ik heb beide boekjes van voor naar achter gelezen (iets da ik normaal nooit doe, who needs a manual right ? ) en daar vind ik precies nix..

Iemand ?
    Laatst gewijzigd door Cr!ppl3; 28 januari 2010 om 20:31 Reden: Even aangepast voor het wat duidelijker te maken

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten