|
|
#768 (permalink) | ||||
|
De 5870 eyefinity 6 loopt iewat vertraging op: AMD stelt introductie HD 5870 Eyefinity 6 Edition uit | Core | Tweakers.net Nieuws
|
||||
|
|||||
|
|
#774 (permalink) | ||||
|
Het voordeel van Eyefinty is de enorme resolutie en het creëren van groter speelveld, en dat is op een TV niet mogelijk, hoe groot die ook is. De randen zijn idd een nadeel, maar volgens ATi zou Samsung in April als eerste met speciale monitoren komen die een extra dunnen rand hebben, en dat lijkt me perfect mogelijk met de huidige LED-technieken.
|
||||
|
|||||
|
|
#775 (permalink) | ||||
|
er zijn anders ook schermen (nog voor eyefinity) die 3x 20" zijn bijvoorbeeld en hebben geen randen.
YouTube - Super Widescreen Computing - Gaming GTR2 of ben ik verkeerd? wordt dit als 1 groot scherm gezien en uw resolutie gewoon scalen? Of zal de FOV ook vergroot worden zoals nu met eyefinity? |
||||
|
|||||
|
|
#776 (permalink) | ||||
|
ATI gaat de prijs van de HD5850/5870/5970 laten zakken ALS :
- blijkt dat de Geforce GTX470/GTX480 competitief is met deze producten (prijs/prestatie veronderstel ik) - Geforce GTX470/GTX480 goed leverbaar is of toch tenminste aangeeft dat dit snel een feit zal zijn... April HD 5800 and HD 5900 Price Drop | ShaneBaxtor.com Enkel als het nodig is zullen ze het dus doen, ik vrees dan ook voor, omdat : - ik Nvidia nog geen betere prijs/prestatie zie toepassen want daar hebben ze gewoon geen marge voor met zo 'n grote chip. - ik niet denk dat GF100 6 maanden is uitgesteld om dan massaal leverbaar te kunnen zijn, de leverbaarheid zal eerder dramatisch zijn... |
||||
|
|||||
|
|
#779 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#780 (permalink) | ||||
|
|
Iemand van mijn klas begon daarstraks ineens over zijn pc te praten en dat hij hem morgen gaat upgraden. Ik vraag zo wat hij gaat upgraden en hij zegt dat hij een nieuwe graka gaat kopen: Een GTX 295 (Mss zelfs 2). Ik begon zo al wa te lachen enzo en vraag waarom hij geen HD 5850/5870 koopt en hij zegt dat de grafische chip slecht is en na 2 jaar al kracht verliest. Ik dacht zo in mijn eigen van Ook zei hij dat hij morgen Win 7 Ultimate ging kopen en dat hij daar al 7 maand naar op zoek was en ik zeg dat ik dat al bijna anderhalve maand heb draaien... Begint hij te lachen met mij ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|