Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: pc boot niet meer

Member gideon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    als ik mijn pc wil aanzetten, hoor ik alle fans draaien, mijn ledverlichting begint te branden van de voeding en ik denk dat ik de harde schijf op toeren hoor komen..

maar hij start niet op, ik krijg dus niets op het scherm (met het scherm is er geen probleem)

ik heb dit vorig jaar ook gehad, en onderdelen te wisselen met mijn broer zijn pc, had ik gevodnen dat de oorzaak aan voeding lag, na die hebben opengedaan, zag ik dat alles was doorgebrand. 4 jaar geleden, idem..

dus ik had toen een nieuwe gekocht, asus voeding van 500 watt, meer dan genoeg voor mijn pc.

nu een jaartje later dus, weer hetzelfde, pc boot niet en alles is exact als het vorige jaar.

wat kan dit zijn, en kan ik dit nu oplossen zonder een nieuwe voeding aan te schaffen?? iemand dit al meegemaakt, ideen?

heb er net mijn voeding uitgehaald, opengedaan, en idd, een witte en zwarte brei zit aangekoekt, precies kauwgum

oorzaak? piekstromen? er zit in mijn stopcontact zo een tussenstukje die dat zou moeten opvangen, hierin, zit een verdeeldoos, van hieruit krijgen dus mijn onderdelen stroom

aangezien het mijn derde voedig is,.. moet dit probleem dringend gevodnen worden, toeval is nu van mijn lijstje geschrapt; zou dit aan de verdeeldoos kunnen liggen??

groetjes
    Laatst gewijzigd door Davion; 10 december 2007 om 18:10

Member hendrik_huggie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    fans leds en andere attributen vragen stroom, tel het allemaal samen alles maar echt alles en het kan zijn dat de voeding gewoon te lich is. natuurlijk 500watt is al niet niets. heb je al eens gemeten wat er precies uit uw stopcontact komt?

Member
    iTrader
    2 (100%)
    en een asus ...

doorblader andere threads, iedereen raad je antec, ocz, corshair(zoietn ) enermax, ... aan

asus is rommel

iTrader
    0
    van die 500 watt heb ik ruim over, dus dat zit wel goed

ik zal eens meten wat er uit het stopcontact komt..

de vorige voeding die ik doorbrande was een antec voeding..

denk dat niet veel mensen 3 voedingen in 1 pc verslijten.. beetje van het goede teveel, vandaar dat ik denk dat de oorzaak elders ligt

nog iemand? thx in ieder geval voor je reply

RpR
    RpR is offline
    Member RpR's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gideon Bekijk bericht
    heb er net mijn voeding uitgehaald, opengedaan, en idd, een witte en zwarte brei zit aangekoekt, precies kauwgum

oorzaak? piekstromen? er zit in mijn stopcontact zo een tussenstukje die dat zou moeten opvangen, hierin, zit een verdeeldoos, van hieruit krijgen dus mijn onderdelen stroom

aangezien het mijn derde voedig is,.. moet dit probleem dringend gevodnen worden, toeval is nu van mijn lijstje geschrapt; zou dit aan de verdeeldoos kunnen liggen??

groetjes
    Door zo een stekkerdoos in zo een toestel te steken doe je zelf meer negatief dan wanneer je de stekker doos rechtstreeks in het stopcontact steekt!

Je moet ofwel een stekkerdoos kopen met beveiligingen die het aantal watt van uw apperatuur aankan.

iTrader
    0
    aha, dan toch, ik begon vandaag ook te denken dat dit het kon zijn, al kan ik daar wel geen reden voor geven

Gewoon uit nieuwschierigheid, wat is de juiste reden dat dit niet samenwerkt? conflict?

thx

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten