als ik mijn pc wil aanzetten, hoor ik alle fans draaien, mijn ledverlichting begint te branden van de voeding en ik denk dat ik de harde schijf op toeren hoor komen..
maar hij start niet op, ik krijg dus niets op het scherm (met het scherm is er geen probleem)
ik heb dit vorig jaar ook gehad, en onderdelen te wisselen met mijn broer zijn pc, had ik gevodnen dat de oorzaak aan voeding lag, na die hebben opengedaan, zag ik dat alles was doorgebrand. 4 jaar geleden, idem..
dus ik had toen een nieuwe gekocht, asus voeding van 500 watt, meer dan genoeg voor mijn pc.
nu een jaartje later dus, weer hetzelfde, pc boot niet en alles is exact als het vorige jaar.
wat kan dit zijn, en kan ik dit nu oplossen zonder een nieuwe voeding aan te schaffen?? iemand dit al meegemaakt, ideen?
heb er net mijn voeding uitgehaald, opengedaan, en idd, een witte en zwarte brei zit aangekoekt, precies kauwgum
oorzaak? piekstromen? er zit in mijn stopcontact zo een tussenstukje die dat zou moeten opvangen, hierin, zit een verdeeldoos, van hieruit krijgen dus mijn onderdelen stroom
aangezien het mijn derde voedig is,.. moet dit probleem dringend gevodnen worden, toeval is nu van mijn lijstje geschrapt; zou dit aan de verdeeldoos kunnen liggen??
groetjes

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren
) enermax, ... aan