Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: 5.1 set probleempje

Member
    iTrader
    0

5.1 set probleempje

Hey allemaal

Ik heb zopas de creative T6100 geluidsset gekocht (5.1)

Nu dat speelt gelijk ene trein, alleen de subwoofer geeft me te veel bass. En ik krijg die op geen manier uit.
    Ik gebruik Realtek HD audio manager. Ik heb daar de subwoofer op minimum gezet, ik heb op de subwoofer zelf het knopje helemaal naar min gedraaid en in winamp de bass op -50% (het minimum) gezet.

Nu geeft die nog steeds een redelijke bass. Ik heb ook al geprobeerd de center box uit te zette maar dat helpt niets.

Iemand een idee hoe ik da kan veranderen?

alvast bedankt

Member LordVader's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Waarom wil je eigenlijk geen bass?

Een vette beat moet ge toch hebben, om een beetje te kunnen genieten van film, games en muziek.
    Ik heb den T7900 en men bass staat zo'n 30% opengedraaid en is lekker strak.

Als je toch geen bass wilt hebben, mss heb je het al gedaan, maar in uw instellingen (geluidsopstelling) kunt ge de decibels van uwen subwoofer ook verminderen.

Member
    iTrader
    0
    een "vette beat" is soms wel leuk maar daar ik op een appartement woon is het toch wel nodig om de bass af en toe uit te kunnen schakelen. En daar vanaf, kwas net een topgear aflevering aant kijke en t geluid van de motoren galmt echt megahard door die woofer, das dan echt niet aangenaam.

En jah kheb idd in men instelling de subwoofer op minimum gezet.. Dus ik weet niet meer wat doen... is die soundmanager (Realtek HD audio manager) miss niet zo goed?

Approved 9-lifer Vitabis's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    misschien ligt da aan den ondergrond waar uwe subwoofer op sta.
    Als die op laminaat of parket ligt, geleidt da beter dan steen en ga alles mee trillen.
    Anders moet ge er is ne tegel onder leggen, dan krijgt ge strakkere bas.
    Onder die steen kunde dan nog iets van rubber leggen zodat uw onderburen die trillingen nie zo hard merken.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten