Uhm... moest iere voor een tante van me ne wreed oude pc formatten en der nen xp opzetten..... tgaat em iere over nen Pll 400 Mhz... zit nu wel 160 meg ram in... dien xp draait daar wel op (mits nen tragen boot... maja). maar nu ben ik toch een probleem tegen gekomen..... als ik de pc afsluit, geeft em op het einde da scherm van "u kunt nu uw comp. uitschakelen". Ik druk op de power knop.... er gebeurt NIX...ik hou die knop ingedrukt..... en hij valt uit... maar als ik em terug los laat... gaat em al terug aan... maw: Ik krijg dien bak nie uit... tenzij ik die knop ingedrukt houd vlak na em terug boot..... maar das nie echt gezond... any advice?? Jumpersettings ofzo??? in den bios vinnek ook nix van power down on "...."

LinkBack URL
About LinkBacks
So what they call me "The HappyMan".... Aint nothing nice about me!! 
Met citaat reageren

en geloof het of ni het werkte (redelijk "ok" zelfs). En ik had net hetzelfde probleem ("normaal" afsluiten ging niet) ik heb wa zitte proberen enzo.. maar niks hielp. Die oude machientjes zijn ontworpen voor Win98 en ni voor den XP, ik ga ervan uit dat het afsluiten bij Win XP wel iets anders gebeurt en dat het moederbord of chipset van die oude pc da niet ondersteunt. (denk ik) don't shoot me if i'm wrong.
ik denk da ge da ni softwarematig kunt oplossen. (again: don't shoot me if i'm wrong)