Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Member Councy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

Reboot rebooter rebootest (opstart problemen)

Hey,

gisteren na een avondje WoWen rustig de pc afgezet. Wil ik hem daarnet opnieuw opzetten, reboot de pc constant.

Na het laden van Windows (voordat ik ook maar iets te zien krijg) reboot de pc zich en kan ik kiezen hoe ik wil opstarten (omdat windows niet goed is kunnen opstarten).

Als ik in safe mode wil starten reboot hij ook vlak voor ik in windows kom ... eender welke manier => computer reboot.

Nu, na 15 keer rebooten en ram testen, krijg ik al de login te zien, maar op 640*48 ofzo en 256 kleuren ... WIndows zegt dan dat hij het satndaardprofiel heeft geladen omdat hij mijn profiel niet kon laden. Als ik dan op mijn profiel klik, dan zegt windows dat de toepassing niet gestart kan worden wegens geen systeembronnen beschikbaar

Ik heb deze ochtend wel mijn PCI-E connector van de voeding gehaald en er eentje opgezet die ik met een molex kan verbinden. Ik heb het nu al terugveranderd, maar nog steeds geen verbetering.

Ram al gecheckt en veranderd ... noppes
    Voeding is meer dan sterk genoeg
    Ik kan bios zien + windows opstartscherm, dus denk niet dat het aan graka kan liggen.
    Ik ga nu Windows opnieuw installeren

Iemand een idee wat ik (nog)kan doen ?

Crew Member Davion's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Geef full config eens, met merken etc..
    Hebde al eens memtest86 gedraaid?

Member Councy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik heb net windows er opnieuw opgesmeten en nu werkt alles terug perfect ... bizar

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten