Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 21

Discussie: K750i vraagje

Approved 9-lifer MetalG's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)

K750i vraagje

Ik heb een gros probleem wete, als ik mijn kabel insteek dan vind hij alles wat op mijn gsm staat, maar mijn fotos zijn ' geen voorbeeld beschikbaar ' van de 35 dat eropstaan zijn er 2 die hij kan laten zien

wat kan hier het probleem van zijn ?

mvg

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    1) als uw gsm aan uw pc hangt, dan kan je vanop uw gsm uw memory stick niet accessen, maar wel via uw pc.

2) als het niet het bovenstaande is, dan moet je dringend eens updaten want dat is een bug die al werd verholpen met een fw-update in december.

iTrader
    41 (100%)
    mja kheb al die fotos eraf gedaan, trek kabel eruit, neem foto, steek kabel weer in, en dan kan ik die foto bekijken zonder probleem

raar

heb laaste fw

iTrader
    14 (100%)
    en vergeet nooit uw usb-apparaat in windows uit te schakelen vooraleer je de kabel eruit trekt.

iTrader
    41 (100%)
    das veilig verwijderen zeker wel ik weet ni hoe je dat doet :S
    (ik doe informatica beheer maar da weet ik nu is ni zie ^^)

Crew Member Davion's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Onderaan rechts waar u MSN icoontje staat, staat een icoontje Hardware Veilig Verwijderen (of toch wanneer er een USB removable iets inzit), daar klikte op, ge slecteert u ding en klikt op stoppen, en dan mag het deruit.

Member DiDoria's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Had 2vraagje:

- Kan iemand wat voorbeeld foto's posten van deze GSM? (getrokken met zijn camera dus...)
    - En die Joystick is die wat robust?

Member AccuCore's schermafbeelding
    iTrader
    11 (87%)
    http://images.google.be/images?q=k75...&imgsz=xxlarge

daar staan foto's

joystick zuigt!
    mijne is totally nor de zak!
    heb men gsm wel ni me liefde behandeld!!!!! zoals ik nooit doe me een gsm!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AccuCore
    http://images.google.be/images?q=k75...&imgsz=xxlarge

daar staan foto's

joystick zuigt!
    mijne is totally nor de zak!
    heb men gsm wel ni me liefde behandeld!!!!! zoals ik nooit doe me een gsm!
    Foto's zijn er wel deftig uit voor een GSM te zijn...
    Is die W800i dan beter qua joystick?

iTrader
    11 (87%)
    ik ga men woorden terugnemen.....
    dien joystock ( klinkt beter ) is deftig! men neef heeft die gsm evenlang als ik(2jaar ongeveer) en die verzorgd zen gsm wel en daar werkt alles nog aan ook joystock! maar ja....bij mij dient een gsm om mee te spelen! en is em kapot zoek ik nen andere! dus die is al een paar keer teveel zwaar in aanraking gekomen met moeder aarde

en even om te bewijzen hoe goed die telefoon is..... ik hou een gsm normaal 6maand bij! deze al 2 jaar

iTrader
    14 (100%)
    de joystick van de w800i is vaster. Je hebt daar minder kans om een verkeerde beweging in te drukken vind ik. Nu ja, je moet uw keuze voor een k750i of w800i niet nemen op basis van de joystick. Camera is goed overdag. Voor minder ideale omstandigheden is hij niet zo goed. Veel ruis.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina
    de joystick van de w800i is vaster. Je hebt daar minder kans om een verkeerde beweging in te drukken vind ik. Nu ja, je moet uw keuze voor een k750i of w800i niet nemen op basis van de joystick. Camera is goed overdag. Voor minder ideale omstandigheden is hij niet zo goed. Veel ruis.
    Is er in die prijsklasse soms nog een gsm met de zelfde camera of beter? (met minder ruis dan in minder ideale omstandigheden). Ik vond dat het nog meeviel op de voorbeeld foto's. Maar die zijn wel altijd door 'review' websites gemaakt dus ja...
    Ik had rondgekeken en de K750i kwam prijs kwaliteit ver boven veel andere gsm's (que functies en camera). Of de W800i zijn prijs meer waard is door zijn beetje andere software en design... Als de joystick daar nu echt VEEL beter van is zou ik die kopen (om kosten op lange termijn te verminderen).

FEW
    FEW is offline
    Member FEW's schermafbeelding
    iTrader
    67 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AccuCore
    ik ga men woorden terugnemen.....
    dien joystock ( klinkt beter ) is deftig! men neef heeft die gsm evenlang als ik(2jaar ongeveer) en die verzorgd zen gsm wel en daar werkt alles nog aan ook joystock! maar ja....bij mij dient een gsm om mee te spelen! en is em kapot zoek ik nen andere! dus die is al een paar keer teveel zwaar in aanraking gekomen met moeder aarde

en even om te bewijzen hoe goed die telefoon is..... ik hou een gsm normaal 6maand bij! deze al 2 jaar
    k750i al 2 jaar oud?

ik ga me de w810i over een maand of 2 aanschaffen. zou ongeveer dezelfde moeten zijn. camera van w810i zou wel net iets beter moeten zijn met 4x digitale zoom etc...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FEW
    k750i al 2 jaar oud?

ik ga me de w810i over een maand of 2 aanschaffen. zou ongeveer dezelfde moeten zijn. camera van w810i zou wel net iets beter moeten zijn met 4x digitale zoom etc...
    Die is dan ook wel wat VEEL duurder... K750i heeft ook digitale zoom btw.

iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DiDoria
    Is er in die prijsklasse soms nog een gsm met de zelfde camera of beter? (met minder ruis dan in minder ideale omstandigheden). Ik vond dat het nog meeviel op de voorbeeld foto's. Maar die zijn wel altijd door 'review' websites gemaakt dus ja...
    Ik had rondgekeken en de K750i kwam prijs kwaliteit ver boven veel andere gsm's (que functies en camera). Of de W800i zijn prijs meer waard is door zijn beetje andere software en design... Als de joystick daar nu echt VEEL beter van is zou ik die kopen (om kosten op lange termijn te verminderen).
    niet echt, tenzij die budget-smartphones van nokia, die bakstenen dus. Op de k750i heb je echt enorm veel funties. De foto's zijn echt wel goed hoor, maar op een fuif is het niet zo gemakkelijk, omdat de fps op het display vrij laag is en daarom is het moeilijk om scherpe foto's te trekken. Bovendien is de shutterspeed relatief traag in nachtmodus. Met de "flash" (zijn eigenlijk 3 diode lampjes) kan je wel wat forceren. Die lampjes zijn echt wel sterk. Ik gebruik ze regelmatig als zaklamp. Het probleem echter van de ruis is, dat de ruis zich vertaald in horizontale rgb-lijnen. Maar ja, als je weet dat de gewone digicams al geen deftige foto's in het donker kan trekken... Het is en blijft een gsm en een 2MP digicam trekt nog altijd betere foto's dan een GSM 2MP. Dat heb ik zelf ondervonden. Maar het is wel leuk om te weten dat je op elk moment een foto kan trekken. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren... En daarvoor is het zeker geschikt, want je kan ze laten afdrukken en de kwaliteit is wel te pruimen. Maar als je van plan bent om het als primair fototoestel te gebruiken, raad ik het u wel af. Maar als je geen gewoon digicam hebt, is dit wel een prima oplossing: beter dat dan niks.

Maar overdag maakt het zeer mooie foto's. De k800 is trouwens 3MP en een beetje minder ruis.

Die is dan ook wel wat VEEL duurder... K750i heeft ook digitale zoom btw.
    digitale zoom is niks waar. Dat vergroot alleen uw beeld zoals je het in photoshop zou doen, maw kwaliteitsverlies. Je moet enkel kijken naar optische zoom, maar dat hebben die natuurlijk niet. Weet ook dat je dmv cropping in uw foto's ook een soort zoomfactor hebt.
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

iTrader
    0
    heb op mobile review eens een vergelijking gezien tussen de K800 en de K750i en ik vond dat echt zijn prijs niet waard! Net zoals de w810i en de w800i de W810i is mss wel beetje robuster maar daar kan je de lens niet bedekken bij de w800i wel

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina
    niet echt, tenzij die budget-smartphones van nokia, die bakstenen dus. Op de k750i heb je echt enorm veel funties. De foto's zijn echt wel goed hoor, maar op een fuif is het niet zo gemakkelijk, omdat de fps op het display vrij laag is en daarom is het moeilijk om scherpe foto's te trekken. Bovendien is de shutterspeed relatief traag in nachtmodus. Met de "flash" (zijn eigenlijk 3 diode lampjes) kan je wel wat forceren. Die lampjes zijn echt wel sterk. Ik gebruik ze regelmatig als zaklamp. Het probleem echter van de ruis is, dat de ruis zich vertaald in horizontale rgb-lijnen. Maar ja, als je weet dat de gewone digicams al geen deftige foto's in het donker kan trekken... Het is en blijft een gsm en een 2MP digicam trekt nog altijd betere foto's dan een GSM 2MP. Dat heb ik zelf ondervonden. Maar het is wel leuk om te weten dat je op elk moment een foto kan trekken. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren... En daarvoor is het zeker geschikt, want je kan ze laten afdrukken en de kwaliteit is wel te pruimen. Maar als je van plan bent om het als primair fototoestel te gebruiken, raad ik het u wel af. Maar als je geen gewoon digicam hebt, is dit wel een prima oplossing: beter dat dan niks.

Maar overdag maakt het zeer mooie foto's. De k800 is trouwens 3MP en een beetje minder ruis.

digitale zoom is niks waar. Dat vergroot alleen uw beeld zoals je het in photoshop zou doen, maw kwaliteitsverlies. Je moet enkel kijken naar optische zoom, maar dat hebben die natuurlijk niet. Weet ook dat je dmv cropping in uw foto's ook een soort zoomfactor hebt.
    Die "budget-smartphones van nokia" welke zijn dat soms?

Member xyus89's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    ik heb ne w800i en de w810i heeft een kortere batterij duur , een heel stuk korter en heeft langere laadtijden en geen joystick.

xyus

iTrader
    11 (87%)
    real life dus geen review foto's
    http://users.telenet.be/thisisit/Nieuwe%20map/
    door mezelf getrokken!
    heb echt gen vaste hand sorry
    en ja heb mijn k750i al bijna 2 jaar (zal nog is achter garantiebewijs zoeken se! denk ni dak mij zohard kan vergissen )

iTrader
    14 (100%)
    Die "budget-smartphones van nokia" welke zijn dat soms?
    http://www.nokia.be/nl/telefoons/mod...230/index.html
    http://www.nokia.be/nl/telefoons/mod...630/index.html

kan zijn dat er nog andere zijn...ik volg die nokia-reeks eigenlijk niet meer

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten