Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Member Xynklon's schermafbeelding
    iTrader
    0

probleem met router smc7004abr.

Hallo, ik heb wat problemen met mijn router, eigelijk 1 specifiek probleem poorten opzetten als ik de poorten openzet lukt het nog altijd niet dat iemand connect.kan iemand mss een tutorial opstellen van hoe ik deze router perfect instel want ik begin da stillekes aan beu te worre zeker nu ik al men xbox360 heb en ik wil zorge da die men pcke bestande kan delen.

Member klennepette's schermafbeelding
    iTrader
    0
    euh, om bestanden te delen tussen uwen 360 en uwe pc moet ge geen poorten openzetten, die poorten gaan enkel open naar uw wan poort.

iTrader
    0
    hoe loste da dan op ? en wrrm kan niemand joinen as ik een game op pc host.(ik heb gelezen op die www.xbox.com hoe ik da moest doen ik moest prog installeren op xp systeem me sp2 heb ik egdaan lukte niet xbox vind pc niet dus ik lees da ik bepaalde poorten moesto pzetten ma ik doe da ma ik zal die poorte verkeerd hebbe opengezet zeker.

Member klennepette's schermafbeelding
    iTrader
    0
    voor games te hosten moet ge wel poorten openzetten, ik weet niet precies hoe ge dat bij uw router doet (ik heb een smc2804wbr) bij mij moet je gewoon het laatste deel van het ip adres ingeven de poort en het protocol (tcp / udp of beide). In de readme of handleiding van je game staat in welke poorten het moeten zijn.

Voor bestanden te delen met een 360. de instellingen op je 360 weet ik niet. Ik heb geen xbox.
    als je in verkenner 2 slashes intikt met daarna het ip van je xbox zou je een verbinding kunnen maken. Kijk mss eens na of er geen firewall op je pc dit blokkeert.
    --Blame video games for violence, what are you a fucking retard?--
    Neg's Urban Sports

Approved 9-lifer TiZon's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    ge moet u 360 dan een vast ip geven.
    dan gaat ge naar de settings van u router (naar het IP surfen) en daar unlockt ge de poorten die nodig zijn (ff googlen). ge zet als ge UDP of TCP moet kiezen best 'both' en bij het ip zet ge het laatste stukje van u vast ip van u 360(rest staat er normaal al).

iTrader
    0
    moet ik bij virtual server da allemaal ingeve?want daar kan ik die dingens ingeve of moet da onder WAN ofso?

srry voor al die vrage ma ik ken daar nie veel van

Member donderz's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    ik heb zelf nen smc 7204, en dat is niet simpel om poorten open te zetten(NAT rule en IPfilter rule moest ik aanmaken), maar omdat ik het toen niet kon vinden, heb ik op smc website bij support gevraagd hoe ik dat moest doen, en dan hebben ze word documentjes gestuurd waar het duidelijk met fotokes uitgelegd werd.
    ik raad u dus aan hetzelfde te doen

iTrader
    0
    k thx zal ik is direct doen een mailtje sturen

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten