Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: DVD writer

Banned RaGeR's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)

DVD writer

Hallo

Ik heb uit een dvd-recorder de dvd-schrijver gehaald, maar nu verschild die uitgang met zo een verbindingskabel die in menne pc zit.

De aansluiting voor de dvd-schrijver is zo een heel klein plat plaatje, bestaat daar een overgang voor of hoe kank dat het beste oplossen?

Crew Member Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    nope, gaaat niet .... dvd speler/brander voor pc kopen, kost niets meer tegen woordig, kleine 40-50€ ....
    waarom zo moeilijk doen om een recorder uit elkaar te halen, overgang zoeken die er niet is (of zeeer kostelijk zal uitvallen indien het zou bestaan)

Member TRM!N4T0R's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Wrm zo overtuigd dat het zo kostelijk zou zijn als het zou bestaan?
    En ie kon maar proberen e, als je het voorhanden hebt om op zo'n manier een DVD-writer in je PC te plooien, wrm dan ook nie.

Helaas denk ik ook dat het onmogelijk is.

DVD-writer kost idd "slechts" zoveel voor een goed ding. Zoek maar es in et aankoopadvies-forum:
    BenQ DW-1640 (1650) of NEC4550 zijn de beste prijs/kwaliteit schrijvers die je atm kan vinden.

Approved 9-lifer enZiiime's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    Is er veel verschil tussen de 1640 en de 1650?

Aangezien ik die wou kopen ,maarja, 40 of 50 dno wa hte verschil juist is of wat beter is

Banned RaGeR's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TRM!N4T0R
    Wrm zo overtuigd dat het zo kostelijk zou zijn als het zou bestaan?
    En ie kon maar proberen e, als je het voorhanden hebt om op zo'n manier een DVD-writer in je PC te plooien, wrm dan ook nie.

Helaas denk ik ook dat het onmogelijk is.

DVD-writer kost idd "slechts" zoveel voor een goed ding. Zoek maar es in et aankoopadvies-forum:
    BenQ DW-1640 (1650) of NEC4550 zijn de beste prijs/kwaliteit schrijvers die je atm kan vinden.
    Voor het geld doe'k het nie, tis gewoon dat het een zonde zou zijn om een perfect werkende writer gewoon weg te gooien, terwijl ie met een goedkoop tussenstukje eventueel zou kunnen werken in een pc.

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Anderson
    Is er veel verschil tussen de 1640 en de 1650?

Aangezien ik die wou kopen ,maarja, 40 of 50 dno wa hte verschil juist is of wat beter is
    50 is vernieuwde versie, met nieuwere chipset. Brandkwaliteit op het niveau van de DW1640, 16x bugje weggewerkt (DW1640 gaf een paar single PIF spikes bij 16x burning).

Als je de DW1650 al vindt, neem die dan maar, maar de 1640 is ook nog steeds heel goed.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten