Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: graphics controller

Member Bakkebaard's schermafbeelding
    iTrader
    0

graphics controller

ik zit hier nu op nen vrij ouden laptop en die heeft gewoon nog zo nen integrated graphics controller van intel. met 64mb ram.
    maar elke keer als ik een oud spelleke speel, dan haalt hij maar 18mb van die kaart en toch is mijnen fps maar 10 a 20.
    mijn vraag is nu, hoe kan ik nu optimaal die grafische kaart benutten?
    en het moet gezegd, het ligt daar niet aan want ik speel die spellekes op een lan netwerk en die andere kerels hebben ook geen nvidia of zware geforce kaart en die spelen dat spel met 30a40 fps. maar kdenk dat zij dan wel hun 64Mb volledig benutten.

merci
    Is not this the kind of fasting wich i have choosen: to loose the chains of injustice and untie the cords of the yoke, to set the oppressed free and break every yoke? (Martin Luther King)

Crew Member Davion's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Over welke Games hebben we het? Die integrated zever is zowat het slechtste dat ge kunt hebben, zelfs een lichte nVidia of ATI is een pak beter.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davion
    Over welke Games hebben we het? Die integrated zever is zowat het slechtste dat ge kunt hebben, zelfs een lichte nVidia of ATI is een pak beter.
    over Rise of nations.

ja, ik weetet, echt superslecht zo integrated gedoe. maar ik heb ook horen zeggen dat als ge een nieuwe kaart moet kopen, direct ook nieuw moederbord enzo. vandaar de naam integrated.
    maar kom, ik wil er ook geen half life opspelen ofzo maar moest ik al 10fps ofzo er meer kunnen uithalen, ben ik ook al tevreden.

is er zo geen manier?
    Is not this the kind of fasting wich i have choosen: to loose the chains of injustice and untie the cords of the yoke, to set the oppressed free and break every yoke? (Martin Luther King)

Approved 9-lifer RealRoot's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    geen programma van intel ofzo? dat je niet kun kiezen?
    If it ain't broke, don't fix it
    "I think the surest sign that there is intelligent life out there in the universe is that none of it has tried to contact us." - Calvin

Crew Member Davion's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Hangt ervanaf zenne, sommige mobo's hebben ook een AGP slot en dan kan je der zonder je mobo te vernieuwen een andere kaart insteken

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RealRoot
    geen programma van intel ofzo? dat je niet kun kiezen?
    ook al gedownload. dat hielp een beetje. van 15mb naar 18mb van de kaart.
    kvind dat toch maar oplichterij. ze geven u een "kaart" van 64Mb en hij gebruikt de helft nog niet.
    maar kom, das een andere kwestie

doet dat er ook iets toe dat ik meer mb overzet in het virtueel geheugen?

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Niet in een laptop he Davion

OT: Kun je meer specifieke specificaties geven? cpu en geheugen? Welke instellingen gebruik je voor Rise of Nations (resolutie, detail,...)?

iTrader
    0
    2,4giga. 512sdram, 40 giga harde schijf waarvan 30 vrij en ja, die "integrated kaart van 64mb".

en voor RON speel ik bijna met alle details op low. maar die resolutie kan ik niet veranderen. ik moet altijd spelen op 1024X768. want er staat eenvoudig weg geen andere keuze bij.
    ik heb al gezocht om hem op 800x600 te krijgen, maar ja. hoe verandert ge in een spel zoiets?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten