Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Member Seminarian's schermafbeelding
    iTrader
    0

Distributie splitsen + draadloos?

Hoi,

Ik zou graag de distributie hier splitsen zodat er 2 kabels zijn & 1 ervan draadloos maken naar een televisie 3 verdiepingen hoger. Is dit mogelijk? Vindt er signaalverlies plaats? Wat voor hardware heb ik precies nodig (waar?prijs?)?

Nen dikke merci bij voorbaat & hopend op een pos. reply

Semi

Member LethPhaos's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ge hebt ne coaxsplitter (t-stukske, ni duur) nodig, en een medium om u beeld draadloos boven te krijgen. Dit bestaat, maar kheb geen id over de prijs

SMa
    SMa is offline
    Member SMa's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    kheb nog zo'n medium gbruikt (kweet nimeer welkeen), let bij aankoop erop dat hij alles doorzend, en niet gewoon het signaal van hetgeen naarwat je kijkt op de tv beneden (verduidelijking: als ze beneden naar vt4 kijken, ben je verplicht om naar hetzelfde te kijken, je kunt dus ook niet zappen enzo).
    over 3 verdiepingen zal je wel een groot signaalverlies hebben denk ik, vn mij was het 1 verdiep (vogelvlucht zo'n 3m van elkaar) en er was al signaalverlies.

Member adzoera's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik heb hier een setje staan van den aldi (werkt op de 2.4ghz band). Mistral noemt het en da kostte 20 euro. Nog nooit probs mee gehad. mijn pc staat boven en ik stuur mijn films zo naar mijn tv beneden. glashelder beeld en geluid. alleen als er veel mensen boven rondlopen durft er al eens wa storing optreden ma da gebeurt ni zo veel. marmitek heeft onder andere ook zo'n setje maar daar moet ge dan eens achter googlen om de specs en de prijs te weten te komen.
    Mijn mening is echter da, als je 3 verdiepingen hoog moet gaan, ik da ni zou aanraden. dan is het beter om eens een paar uurkes uit te trekken en een coax naar boven te leggen. Waarom? Omda ik ni garrandeer da gij een deftig signaal 3 verdiepingen hoog zult krijgen. Zoiets is afhangkelijk van uw huis. Dus mss ga da wel en mss ga da helemaal ni

Maar de keuze is uiteraard aan u.

grtz
    zelfs op een pc hardware forum kan vandale toch nog wonderen doen

Mee
    Mee is offline
    Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Weblogs
    1
    Vooreerst zult ge nen signaalversterker moeten kopen (is te vinden in gamma/freetime, etc.), die gelukkig nie te veel kosten, en het draadloos-gedoe zal echt nie lukken vrees ik, veel te veel verdiepen .
    Ge kunt er natuurlijk ook 3 kopen ofzo, voor elke verdieping één, zodat ze zowa doorgelust worden.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten