Pagina 8 van 153 EersteEerste ... 4567891011121858108 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 160 van 3050
    Member witten's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    man ik vind het toch een raar spel. level 12 elementalist atm.

redelijk wat blauwe gear. steeds power gestacked. heb traits en punten in fire gezet.

Nu als ik een mob dooddoen met spels moet ik 10 keer een spel spammen.
    pak ik een stok dat in de buurt ligt dan moet ik op dezelfde soort mob maar 5 keer slaan?

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EternalSilence Bekijk bericht
    Duidelijk dat Anet niets moet hebben van kripparrian
    They play it hard.
    WTF IS EEN KRIPPARRIAN?!

//edit: ok heb video gezien. Die kerel mag een nekschot krijgen.

1. In zo'n gigantisch spel kunnen er altijd onvoorzien glitches / exploits gebeuren.

Wat heb je liever dat er gebeurd? Economie fucked, omdat er een aantal een exploit misbruiken van een spel of dat er hard wordt ingegrepen en getoond dat er naar de toekomst toe gewoon geen optie is om MISBRUIK te maken van exploits.

Ik betwijfel ten zeerste dat IEDEREEN die 1 zo'n 21 karma dingetje gekocht heeft permanent gebanned is.

Die krippfagget misbruikt een exploit 24u lang. Advertiset die exploit voor anderen en denkt dat dat NORMAAL is? Je bent compleet achterlijk als je ook maar denkt dat dit rationeel gedrag is.

Een economy in een MMORPG is altijd fragiel. Laat staan na een week. Deze exploit had heel het spel al kunnen verneuken en het is maar goed dat ze zo adequaat en hard hebben gestraft om meteen een duidelijk maatstaf te zetten.

Al de mensen die zeggen dat dit slecht is van Anet beseffen niet wat voor impact dit kan hebben op de miljoenen die dit wel op een eerlijk en normale manier spelen, omdat er een aantal vals spelen.

Member t511413's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    heb gemerkt dat sommigen niet in wvwvw geraken maja
    das ook omdat je high pop server zit en als je vb 1 high vs 2 low servers zit
    kan je moeilijk balancen
    als de 2 lows maar amper 100 man in wvwvw zitten

ik zit altijd instant in wvwvw, zit dan ook op low pop server

Member Zerondar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fortuneke Bekijk bericht
    ni hao !
    nja...
    heb men bank char en bank net gezien...
    daar steekt alles nog in
    en heb ineens een lvl 4 necro erbij...

nja enkel gold weg en een paar dyes etc
    dat valt dus enorm goed mee :-)

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    is de BLT nog altijd down ?

Approved 9-lifer Jersy's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VictorVonDoom Bekijk bericht
    ja

Member Kiiilerke's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VictorVonDoom Bekijk bericht
    deze ochtend voor ik naar mijn werk ging kon ik erop maar nu niet meer

Member RazorBlade0075's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    lol krijg ik terug een e-mail van Anet dat er iemand vanuit Wuhan heeft geprobeerd in te loggen op mijn GW2 account....
    fucking chinezen, heb nu dan toch mijn e-mail veranderd van de GW2 account is een splinternieuw e-mail ben is benieuwd...

Approved 9-lifer passero's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    Ik heb precies wel den indruk dat ik nogal snel level.
    IK doe alles op mijn gemak en ik merk al hier en daar dat mijn level naar beneden gaat omdat ik zogezegd een te hoge level heb...

Ik grind ook meestal voor crafting mats ipv stuff te kopen waardoor ik vrij veel loot + xp krijg.

Ik dacht dat levellen toch wel wat trager ging... Khoop dat het toch wel wat trager gaat in de toekomst.

Approved 9-lifer Aiden's schermafbeelding
    iTrader
    37 (97%)
    Hoe noemt het gear van bij de char creation en waar kan je het halen? Weet iemand dit?

Member Lethall's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    aangezien ik niet weet welke gear je bedoelt:

GW2 PvP armor gallery - Dulfy

Zijn alle pvp-sets, maar alle sets zijn hetzelfde voor pvp en pve (qua looks), en hebben ook dezelfde set naam (bijv "worn scale"), dus daarmee kan je het misschien vinden.

Member
    iTrader
    0
    Op welke server zit nihilum deze dagen? Geloof dat ze verdanderd zijn van server?
    Wil het spel nu wel kopen maar wil niet op dezelfde server gaan zitten.

Approved 9-lifer dr.lee's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aiden Bekijk bericht
    Hoe noemt het gear van bij de char creation en waar kan je het halen? Weet iemand dit?
    Dat is cultural armour. Kan je met karma-points kopen bij bepaalde karma-merchants in de hoofdstad van je race. Is wel pas vanaf lvl 30 (of 40?). 'k weet niet zeker

Approved 9-lifer Shotterke's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    WTF IS EEN KRIPPARRIAN?!

//edit: ok heb video gezien. Die kerel mag een nekschot krijgen.

1. In zo'n gigantisch spel kunnen er altijd onvoorzien glitches / exploits gebeuren.

Wat heb je liever dat er gebeurd? Economie fucked, omdat er een aantal een exploit misbruiken van een spel of dat er hard wordt ingegrepen en getoond dat er naar de toekomst toe gewoon geen optie is om MISBRUIK te maken van exploits.

Daarmee dat hij ook zegt dat een rollback of gewoon de items/gold afnemen en een 72 uren ban de beste optie is. Nergens zijn er ook maar iets van berichten geweest tijdens de beta, stresstest, manuals, ... dat het verboden was om karma naar gold om te zetten.

Ik betwijfel ten zeerste dat IEDEREEN die 1 zo'n 21 karma dingetje gekocht heeft permanent gebanned is.

Die krippfagget misbruikt een exploit 24u lang. Advertiset die exploit voor anderen en denkt dat dat NORMAAL is? Je bent compleet achterlijk als je ook maar denkt dat dit rationeel gedrag is.

Arenanet zegt dat het 24u is maar hij heeft het maar 30min gedaan zoals je zelf kan zien op zijn stream.

Een economy in een MMORPG is altijd fragiel. Laat staan na een week. Deze exploit had heel het spel al kunnen verneuken en het is maar goed dat ze zo adequaat en hard hebben gestraft om meteen een duidelijk maatstaf te zetten.

Zie eerste antwoord.

Al de mensen die zeggen dat dit slecht is van Anet beseffen niet wat voor impact dit kan hebben op de miljoenen die dit wel op een eerlijk en normale manier spelen, omdat er een aantal vals spelen.

Het gaat hem niet over de ban zelf (Wat hij ook zegt in de video dat hij met de 72 uren ban kon leven) maar over hoe Arenanet het aanpakt.

Hij hoort van een manier om karma in gold om te zetten en krijgt van 20k karma 8 gold. Hij dit dit allemaal op zijn stream die Arenanet blijkbaar ook aan het bekijken is want 30 min nadat hij de "exploit" gebruikt krijgt hij een ban en andere mensen die veel meer gold hebben gemaakt met de "exploit" krijgen niets. Als reden van zijn 72 uren ban zeggen ze "Advertising an exploit".

De volgende dag leest hij opeens op Reddit , zonder dat hij er zelf maar een mail van Arenanet heeft gekregen, dat zijn account perma banned is en is de reden van zijn ban opeens verandert terwijl mensen die 100+ gold hebben gemaakt met dezelfde exploit geen ban hebben?

Member St3vain's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    feit blijft dat ie 99% zeker wist dat er iets niet klopte, er misbruik van maakte EN het misbruik ging promoten aan vele anderen door z'n stream.. die andere 'exploiters' hebben dat dus niet gedaan en kunnen dan ook niet zo hard worden aangepakt.

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    1. Die "permban" wordt toch omgezet naar een 72u ban als je een mail stuurt en als dat bij hem niet gebeurd vind ik dat ook redelijk, want hij toont wel degelijk aan mensen een exploit. Gaat niet om die omzetting overigens, maar om een exploit waar hij zelf ook aangeeft dat hij veel meer gold kreeg dan de "waarde" van karma. Hij wist goed genoeg dat het dus een unieke situatie was oftewel een exploit.

2. Of hij het nu 30 minuten doet of 24u. Hij doet het en daar wordt je voor gestraft. Ga jij ook tegen de politie huilen als ze je een boete geven voor te hard rijden, omdat je maar 2 van de 60 minuten te hard reed?

3. Onmogelijk om elke account te kunnen pakken, maar elke die je kan pakken is een gewonnen. Iemand die toont aan anderen hoe ze een exploit kunnen misbruiken mogen ze als voorbeeld gebruiken. Gebeurd zeer vaak in het rechtsysteem overigens dat er een voorbeeldfunctie aan een zaak gegeven wordt. Niets ongewoon.

Snap echt niet waar je een probleem van maakt?

Als je niets fout doet ga je nooit gepakt worden, maar als je je op glad ijs gaat begeven en spelen in een grijze zone kan je gepakt worden. Wees dan een man en accepteer het, maar ga niet als een bitch achteraf huilen en hypocriet doen.

Approved 9-lifer Fir3wulf's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Weblogs
    3
    net ook voor alle zekerheid mijn emailadres maar eens veranderd

Member t511413's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    vind zijn laatste vid wel grappig

Member Nicske91's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Waarom wilt iedereen op Shiverpeak (Sorry ik ben nieuw voor GW2)

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    1. Die "permban" wordt toch omgezet naar een 72u ban als je een mail stuurt en als dat bij hem niet gebeurd vind ik dat ook redelijk, want hij toont wel degelijk aan mensen een exploit. Gaat niet om die omzetting overigens, maar om een exploit waar hij zelf ook aangeeft dat hij veel meer gold kreeg dan de "waarde" van karma. Hij wist goed genoeg dat het dus een unieke situatie was oftewel een exploit.

2. Of hij het nu 30 minuten doet of 24u. Hij doet het en daar wordt je voor gestraft. Ga jij ook tegen de politie huilen als ze je een boete geven voor te hard rijden, omdat je maar 2 van de 60 minuten te hard reed?

3. Onmogelijk om elke account te kunnen pakken, maar elke die je kan pakken is een gewonnen. Iemand die toont aan anderen hoe ze een exploit kunnen misbruiken mogen ze als voorbeeld gebruiken. Gebeurd zeer vaak in het rechtsysteem overigens dat er een voorbeeldfunctie aan een zaak gegeven wordt. Niets ongewoon.

Snap echt niet waar je een probleem van maakt?

Als je niets fout doet ga je nooit gepakt worden, maar als je je op glad ijs gaat begeven en spelen in een grijze zone kan je gepakt worden. Wees dan een man en accepteer het, maar ga niet als een bitch achteraf huilen en hypocriet doen.
    Hij aanvaard de ban ook, die overigs eerst 72uur was. Hij vind het gewoon schandalig hoe ermee om gegaan wordt.
    Eerst krijgt hij een 72uren ban. Hij maakt hier een video over. Zegt dat 2 currency systemen gebruiken op het randje is van exploit, maar dat hij het niet vind. Hij voegt er wel aan toe dat ANet het vind en ze hem bannen, oke dan is het zo en hij aanvaard het.
    Dag nadien gaat hij zien of hij nog gebanned is, hij is gebanned. Hij surft wat op internet en ziet een topic over hem, waar iemand van ArenaNet ineens zegt dat kripp zijn account terminated is. Hij heeft hier niets over gekregen, zijn account is van 72uren ban naar permaban gegaan zonder enige contact. Dat is wat hij schandalig vind en waar de video ook over gaat. Daarnaast heeft ArenaNet service niet op zijn mails gereageerd die hij naar customers support heeft gestuurd. Er is niets van communicatie naar hem gegaan.
    De 72uren ban was zogezegd om het adverteren van een exploit. Hij geeft ook toe dat zijn livesteam als adverteren kan gerekend worden. Dag nadien is zijn account ineens gepermabanned en niets meer te bespeuren van advertising?
    Die inconsistentie en gebrek aan communicatie stoort hem en daar gaat zijn vidoe vandaag (die van gisteren minder) over. Ook zijn er op zijn steam mensen geweest die enorm veel gold hebben verdiend hierdoor. Deze mensen hun account namen waren te zien op zijn stream en deze zijn niet gebanned en dat stoort hem ook.

Hoe dan ook, hij gaat gewoon nieuw account kopen en oude refunden en verder blijven streamen. Hoogswrs gaat hij nog wel aantal keren gebanned worden.

De bans nu zijn hoogstwrs als voorbeeld gebruikt om te laten zien dat ze hard zijn, in het bijzonder kripperian, en ik vermoed dat ze in de toekomst wel "milder" zullen zijn (ook omdat er minder exploits zijn).
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten