Pagina 37 van 255 EersteEerste ... 273334353637383940414787137 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 721 t/m 740 van 5100
    Approved 9-lifer Matador's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caryntjen Bekijk bericht
    Ik denk dat ze samen met E3 een BWE (samen met 2 nieuwe rassen om op bugs te testen) zullen releasen en op de E3 dan ook een release date gaan aankondigen. Volgens mij zal het ook een laatste BWE zijn om dan eigenlijk op 28sten van juni te releasen ? Maar dat is alleen maar goede hoop, dus afwachten is de boodschap!

Wat de stresstest betreft. Ik speelde op mijn oude laptop en had inderdaad wat problemen met vertraging op de animaties, het was wel speelbaar, maar wel jammer! Maar ga sowieso GW2 spelen op mijn pc, dus zal geen probleem zijn en ik denk op mijn laptop dat het wel zal gaan op minimum instellingen bij release!
    Ncsoft staat niet met een stand op E3, Dus dan kunnen ze ook geen Release date geven. Persoonlijk denk ik dat 28 Juni nog wat vroeg is.

Member KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burrid Bekijk bericht
    De hype begint weer te komen bij mij. Altijd tijdens de examens als alles plots honderd keer boeiender lijkt.
    Ik hoop dat het pas in september uit komt, want deze zomer ga ik toch niet kunnen spelen. En als ik kan zou ik liever niet mijn tijd doorbrengen voor de pc.
    Anderen kunnen deze zomer misschien wel spelen als het weer zo'n regenachtige Belgische zomer wordt?

Approved 9-lifer Lode's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matador Bekijk bericht
    Ncsoft staat niet met een stand op E3, Dus dan kunnen ze ook geen Release date geven. Persoonlijk denk ik dat 28 Juni nog wat vroeg is.
    You are making me angry.

Approved 9-lifer noreeeee's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    2

Member caryntjen's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noreeeee Bekijk bericht
    Ja de patch notes zijn wel verwachte verandering, maar ook enkele toffe dingen:

Skill challenges in WvW!
    En die Mystic Forge, bevindt zich in de center van Lion's Arch, dus dat is een fontein waar je een item 'ingooit' of dergelijke en er dan iets beter voor terugkrijgt?
    Legendary items = purple! Dus Blue<Green<Purple is het nu zekers?

Ook was er een LFG systeem? Heb deze niet gezien, of werd die pas unlocked na de eerste dungeon of een bepaald level?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matador Bekijk bericht
    Spijtige zaak dat ze geen stand hebben. Ze waren wel (net voor de eerste 'open' beta event) op een event waar ze geen stand hadden, maar wel aanwezig waren in een panel. Iedereen kreeg daar toen een Beta invite voor het eerste weekend. Swat alles na de examens is goed ! Maar niet te dicht tegen de herexamens (half augustus ). Dus na dat is ook goed!
    SteamID: Caryntjen
    Nintendo Network ID: Caryntjen
    3DS vriendcode: 2552-1488-8062

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    die consumables zien er echt wel tits uit

iTrader
    34 (97%)
    De Patch Note post op reddit (Patch Notes after last beta. : Guildwars2) kreeg een update met nog wat informatie:

Seems that high level dungeons were being tested internally.
    More rumors (take in with grain of salt):
    The "Mystic Forge" (found inside Lion's Arch) is used to make some of the most rarest-high-level items. Many of it's recipes are a total mystery.
    The game is pretty close to finishing, just some high level zones needing work.
    Asura zones/quests are coming along pretty fast. Sylvari zones lag you like a mother----- (framerate issues)
    So a list of 'big stuff' needing some work to make it readyish for release:
    Sylvari zones optimization
    Structured PvP being finished (still in development)
    Content (lot of quest logs etc missing and tagged with weird numbering like QEB82E and high level zones seem to miss some hearts and such.)
    There's only 4 structured PvP maps in atm, the two you guys are familiar with and two more. The other two are called "Memories of the past", which is basically a conquest map mixed with some oldskool GvG elements mixed into it like killing guildlord wins you the game and "something something Capricorn", which is a coastal map with a huge pirate ship, water and beaches."
    Hopelijk is alles ook waar wat die persoon zegt, maar het lijkt wel aannemelijk. Het zou wel een zeer 'ambetante' troll moeten zijn. Ik ben aan de ene kant wel blij met de informatie aan de andere kant is het wel spijtig dat die persoon wsl de NDA overtreed en dat is wel spijtig. Maar desondanks MOA EXCITED !

Member Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik hoop dak nog kan prepurchasen zodak mijn 3 dagen headstart heb

als ge da mist dan zijde de bewaarde namen van gw1 kwijt, dan isda weer free for all. en wie wil er nu een naam als "body abuser" kwijt he

Member Sasuke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    http://t.answers.com/answers/#!/entr...2622b8f65e6d/2

Deze mensen dus, vraagje eigen lichaam of die van een ander?

(abuse=misbruik)

iTrader
    0
    van een ander natuurlijk kwilde nog een body molester maken, ma guildies zeidej dat da gegarandeerd een ban ging opleveren

Member Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het word stilaan tijd dat ze een datum geven ... dien D3 hangt al men KL*TEN uit

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Vind het jammer dat ik mijn namen niet kan overzetten, ik had enkel gw1.
    Nu mogen ook namen met 1 woord zeker?

Member Sasuke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Het word stilaan tijd dat ze een datum geven ... dien D3 hangt al men KL*TEN uit
    +1

Crew Member Eld0's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Weblogs
    1
    Mss ook omdat D3 geen mmo is

Member Awura's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burrid Bekijk bericht
    Vind het jammer dat ik mijn namen niet kan overzetten, ik had enkel gw1.
    Nu mogen ook namen met 1 woord zeker?
    Yep... maar de nicknames uit GW1 worden toch gereserveerd in GW2? Teminste als je de accounts linkt...

Approved 9-lifer [Dark-Fury]'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Awura Bekijk bericht
    Yep... maar de nicknames uit GW1 worden toch gereserveerd in GW2? Teminste als je de accounts linkt...
    Er is onlangs een artikel over verschenen op de guild wars site hierover.
    De nicknames worden enkel gereserveerd als je tussen 1 januari 2012 en de release van gw2 eens ingelogd hebt zodat je account als actief staat in hun database EN ook enkel tijdens de headstart en op de dag van de release. Daarna zijn alle namen terug up for grabs.

Member Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eld0 Bekijk bericht
    Mss ook omdat D3 geen mmo is
    Da weet mene kleinen teen ook , maar ik wou wa " Stuff tegen verveling tot GW2 uitkomt " , maar helaas lv 54 WD en ik log al nimeer in hahaha( slecht teken )

iTrader
    0
    ge moet ook eye of the north hebben en het reserveren door naar the hall of monuments te gaan. met gw1 bedoelde ie wss dattem alleen prophecies heeft

Member koetje07's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vrees eigenlijk nog voor een beta deze maand :/ Anders hadden ze hem allang aangekondigd.

iTrader
    34 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koetje07 Bekijk bericht
    Ik vrees eigenlijk nog voor een beta deze maand :/ Anders hadden ze hem allang aangekondigd.
    Ze proberen elke maand een BWE te organiseren, maar het kan idd zijn dat het enkele weken later zal zijn. Vooral om duidelijk te maken dat het geen extra maand zal duren . Mensen moet gewoon eens weten dat ze hun best doen en het niet echt de moeite is een BWE te organiseren als er niet véél méér nieuws te bieden is. Het is en blijft beta en we zijn om het spel te testen en natuurlijk ook om te promoten !

Swat ik denk dat het nu 2 a 3 weekjes zal duren.

Kan iemand zeggen hoe ik kan checken of dat ook effectief gebeurd is? Of hoe ik het alsnog kan doen?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten