Zogezegd uitgelekte patchnotes: http://i.imgur.com/mYBht.png
wat foto's: imgur: the simple image sharer
imgur: the simple image sharer
Ja de patch notes zijn wel verwachte verandering, maar ook enkele toffe dingen:
Skill challenges in WvW!
En die Mystic Forge, bevindt zich in de center van Lion's Arch, dus dat is een fontein waar je een item 'ingooit' of dergelijke en er dan iets beter voor terugkrijgt?
Legendary items = purple! Dus Blue<Green<Purple is het nu zekers?
Ook was er een LFG systeem? Heb deze niet gezien, of werd die pas unlocked na de eerste dungeon of een bepaald level?
Spijtige zaak dat ze geen stand hebben. Ze waren wel (net voor de eerste 'open' beta event) op een event waar ze geen stand hadden, maar wel aanwezig waren in een panel. Iedereen kreeg daar toen een Beta invite voor het eerste weekend. Swat alles na de examens is goed! Maar niet te dicht tegen de herexamens (half augustus
). Dus na dat is ook goed!
![]()
Nintendo Network ID: Caryntjen
SteamID: Caryntjen
die consumables zien er echt wel tits uit
De Patch Note post op reddit (Patch Notes after last beta. : Guildwars2) kreeg een update met nog wat informatie:
Hopelijk is alles ook waar wat die persoon zegt, maar het lijkt wel aannemelijk. Het zou wel een zeer 'ambetante' troll moeten zijn. Ik ben aan de ene kant wel blij met de informatie aan de andere kant is het wel spijtig dat die persoon wsl de NDA overtreed en dat is wel spijtig. Maar desondanks MOASeems that high level dungeons were being tested internally.
More rumors (take in with grain of salt):
The "Mystic Forge" (found inside Lion's Arch) is used to make some of the most rarest-high-level items. Many of it's recipes are a total mystery.
The game is pretty close to finishing, just some high level zones needing work.
Asura zones/quests are coming along pretty fast. Sylvari zones lag you like a mother----- (framerate issues)
So a list of 'big stuff' needing some work to make it readyish for release:
Sylvari zones optimization
Structured PvP being finished (still in development)
Content (lot of quest logs etc missing and tagged with weird numbering like QEB82E and high level zones seem to miss some hearts and such.)
There's only 4 structured PvP maps in atm, the two you guys are familiar with and two more. The other two are called "Memories of the past", which is basically a conquest map mixed with some oldskool GvG elements mixed into it like killing guildlord wins you the game and "something something Capricorn", which is a coastal map with a huge pirate ship, water and beaches."EXCITED
!
ik hoop dak nog kan prepurchasen zodak mijn 3 dagen headstart heb
als ge da mist dan zijde de bewaarde namen van gw1 kwijt, dan isda weer free for all. en wie wil er nu een naam als "body abuser" kwijt he![]()
http://t.answers.com/answers/#!/entr...2622b8f65e6d/2
Deze mensen dus, vraagje eigen lichaam of die van een ander?
(abuse=misbruik)
van een ander natuurlijkkwilde nog een body molester maken, ma guildies zeidej dat da gegarandeerd een ban ging opleveren
![]()
Het word stilaan tijd dat ze een datum geven ... dien D3 hangt al men KL*TEN uit![]()
Vind het jammer dat ik mijn namen niet kan overzetten, ik had enkel gw1.
Nu mogen ook namen met 1 woord zeker?
Mss ook omdat D3 geen mmo is![]()
Er is onlangs een artikel over verschenen op de guild wars site hierover.
De nicknames worden enkel gereserveerd als je tussen 1 januari 2012 en de release van gw2 eens ingelogd hebt zodat je account als actief staat in hun database EN ook enkel tijdens de headstart en op de dag van de release. Daarna zijn alle namen terug up for grabs.
Ik vrees eigenlijk nog voor een beta deze maand :/ Anders hadden ze hem allang aangekondigd.
Ze proberen elke maand een BWE te organiseren, maar het kan idd zijn dat het enkele weken later zal zijn. Vooral om duidelijk te maken dat het geen extra maand zal duren. Mensen moet gewoon eens weten dat ze hun best doen en het niet echt de moeite is een BWE te organiseren als er niet véél méér nieuws te bieden is. Het is en blijft beta en we zijn om het spel te testen en natuurlijk ook om te promoten
!
Swat ik denk dat het nu 2 a 3 weekjes zal duren.
Kan iemand zeggen hoe ik kan checken of dat ook effectief gebeurd is? Of hoe ik het alsnog kan doen?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)