ze zeggen ook altijd dat het finale product uw zal dwingen of een nieuw systeem te kopen of een nieuwe graphisch kaart te doen kopen, zuchtof je kan nog altijd op minimum kunnen spelen
vb
BF3 (als je het vergelijkt met het tool 'i can run it) is hij volledig gemaxt op mijn pc
GW2 zit in de helft van die bar
Tis ook vooral dat die tools realistisch zijn![]()
Is het eigenlijk de moeite om dit te kopen voor iemand die niet meer zo vaak gamed?
Vroeger merkte ik ook bij andere mmo's dat ik dan geen zin had om verder te spelen omdat er geen vordering in kwam en ik meestal niet eens de level cap kon halen. Ik vraag mij gewoon af of het in GW2 wel de moeite is, want als ge nooit wa end game kunt spelen is er meestal ook niet veel aan.![]()
ergens wel, vermits je bijna geen gear upgrades gaat hebben in deze game
end game dungeons loot heeft andere looks en andere stat verdeling maar op zich geen echte upgrades tegen over de rest
pvp heb je d'office max gear en alle skills die je unlocked hebt ter beschikking
dus om goed te zijn in pvp heb je zelfs niet eens max lvl nodig (wel lvl 30 om je elite skill te unlocken in world vs world battles)
geniaal systeem toch.. je moet niet farmen voor dat ene wapen dat je nodig hebt voor de stats..
je farmt gewoon het wapen.dat jij er cool vindt uitzien
ik vind het allesinds al lekker dat ik er niet verplicht lelijk moet uitzien met de end level gear. want eerlijk zien de meeste end game armors en weapens er echt kaklelijk uit in de meeste games. buiten dan in games waar je shit kunt reskinnen. ik vind het inieder geval bangelijk, niet meer voor gear farmen voor op te zijn.
niet meer toestanden a la 379 runs ergens doen voor ne maat zijn ultimate weap ;p
Ben ik de enige die de elite skills belachelijk vind? Voor mesmer zat daar niets bruikbaar tussen.. voor warrior evenmin.. Noemen ze dat elite?![]()
Racial elite skills zijn wel zalig, check dit maar ff:
Yogscast - Guild Wars 2: Human, Norn and Charr Elite Skills - YouTube
vooral de char ^^
elite skills etc zullen nog wel geballanced worden
=)
is wel vrij raar dat bijvoorbeeld voor warriors hun f1 veel beter is dan hun elite skill etc
Wel hoor, maar 'k denk dat de nadruk bij GW2 niet zozeer ligt op dat 1e superwapen dat specifiek van die boss dropt. Ik vermoed dat alle end-game wapens ongeveer gelijkaardige stats zullen hebben, zodat je niet specifiek 1 dungeon moet farmen om dat ene item te krijgen. Vooral looks etc. zullen verschillen.
Net als GW1 zal endgame vooral cosmetisch uw karakter veranderen. Daardoor houden ze de game balanced, ook voor mensen die minder frequent spelen. Een fantastisch concept, werkt heel goed in GW1.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)