Kan je nu eigenlijk al goed levelen in WvWvW ?want de vorige BWE ging da levelen voor niets....
Kan je nu eigenlijk al goed levelen in WvWvW ?want de vorige BWE ging da levelen voor niets....
Ja en je krijgt ook genoeg karma nu
Damn dit spel ziet er wel goe uit![]()
Idd, ik denk dat er een heel deel mensen na spelen van de beta al weten dat dit geen game voor hen is. En zelfs van de mensen die het al gekocht hebben, zullen er ook een deel stoppen na de eerste maand of zo. Dat is bij iedere game die zo gehyped wordt. En is voor mij ook geen probleem.
Dat was bij GW1 ook.
Maar er zullen anderen zijn die het na 7 jaar nog spelenEn hopelijk zal dat voor mij ook het geval zijn deze keer, ik wil weer es een MMO die ik jaren kan spelen (ipv maanden of weken).
Iemand hier die al eens in een siege golem heeft gespeeld in WvWvW?
Echt nog wel tof, maar als ge te ver van uw team afdwaalt en ge komt alleen terecht in een groepje van 15 enemies, zult ge uiteindelijk wel het onderspit moeten delven![]()
Heeft iemand eigenlijk de Asura Golem racial elite Golem suit kunnen uittesten? Lijkt mij in theorie één van de leukste racial elites te zijn "op papier".
Heb er nog een filmpje van gezien op laatste dag van beta
GW2, BWE 3 - Asuran Racial Skill: "Summon Power Suit" - YouTube
wanneer kan je die activeren ?
wat ook is vanaf level 30 stijgt de tijd om het levelen niet meer; een ander half uur per level reken maar uit
Summon Power Suit - Guild Wars 2 Wiki (GW2W)
Vanaf lvl 30 dus elke 240 sec ( 180 sec recharge +60battlesuit dat actief is)
hoeveel skillpoints per level krijg je ? je hebt er 30 nodig om hem te 'maken'
Normaal moet je toch skill challenges doen voor skillpoints?
edit: zie http://wiki.guildwars2.com/wiki/Skill_point
blijkbaar 1 skill point is earned for each of the following:
Completing a skill challenge
Leveling up, starting at level 5
Past level 80, earning a certain amount of experience
trouwens is't geen 15 voor elites te unlocken +10 voor skil zelf?
Laatst gewijzigd door Aescullus; 25 juli 2012 om 12:59
Ben eruit wat ik ga rollen voor release: Asura Engineer, vind dat de Asura de mooiste cultural armor heeft van alle racesen ben ook gewend aan Gnome te spelen in WoW
Doet me denken aan dees review van Asura.
Excelsior! The cheerful insanity of the Guild Wars 2 Asura | Massively
Begint met
Eindigt metIt would have been easy for ArenaNet to make Guild Wars 2's Asura race just another batch of quirky MMO "shorties," playing into the standard fantasy trope. You know how it goes -- what the little guy lacks in brawn he makes up for in quick wit and charm. Throw in some floppy ears, a mischievous grin, and some mechanical gizmos, and you've got yourself a gnome by another name.
Ultimately, I say the Asura are a strong contender for one of the most unique cultures I've experienced in an MMO. I'll definitely be playing one at launch (and looking forward to a good chance to call someone a Bookah!).
Hmm nu ben ik toch wel aan't twijfelen tussen asura and Charr... Kick ass rbot of charrzooka..hmm
ik veronderstel dat asura alle jumppuzzles kan maken?
Ja, asura kan even hoog springen als elke andere race denk ik.
Natuurlijk kunnen alle races even hoog springen, hetzelfde met lopen maar omdat asura zo klein zijn lijkt het dat ze veel sneller lopen dan een Charr bv. Daardoor springen de asura ook met gemak hun eigen lichaamslengte.
http://img600.imageshack.us/img600/1709/gw002e.jpg
Weet iemand wat dit is? Was ergens in de human starting area.
EDIT: Guild Wars 2 Pygmy Moa event - YouTube
bij mij staat er wel geen npc bij.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)