toch liever engineer maar voor goed te spelen heb ik nieuwe muis met knopen erop nodig
toch liever engineer maar voor goed te spelen heb ik nieuwe muis met knopen erop nodig
k ben nu toch aant twijfelen om ipv ranger een warrior te starten. Uiteindelijk kan die warrior ook ranged doen (+ die krijgt meer flame-based ranged attacks) EN warrior kan met een hamer kloppen. Mijn 2 favoriete wapens in één character...
Lol juist korte pvp match ooit direct met 2 man naar guildlord gelopen en hem gedowned in nog geen 3 minuten![]()
ik heb hiernet is iets getest. Ik kan dus perfect bv een asura aanmaken en die gaan levelen in de charr zone?
ik zou dan enkel moeten terug keren naar asura gebied voor mijn personal questline te doen?
I know the feeling. Rifle/longbow warrior spreekt me meer aan dan eender welke ranged class denk ik.
Heb nog net een beetje underwater combat in norn starting area kunnen doen. Is nog leuk om te doen. Ben daarna in een grot met een skill challenge terechtgekomen. En daarna in een grot waar een of andere grote machine stond met quest.
Ik zie't nog zitten om ooit eens een onderwater dungeonke te doen.
Heb nu mijn lijstje afgelopen met de dingen die'k wou uitproberen, that's it I'm out. Good beta guys.
EDIT: afscheidskado'tje, niet mijn video
http://www.youtube.com/watch?v=EZOGr...ature=youtu.be
Raw horde mode footage
Books I like: Wheel of Time, Liveship Traders Trilogy, Farseer Trilogy, Tawny Man Trilogy, The Black Company, Song of Ice and Fire, Dune, Acts of Caine, The Left Hand of God Trilogy, The Gentleman Bastard Sequence, Garret P.I., Monarchies of God
Lol turret van engineer kan je dus ook onder water gebruiken xD
mesmer heeft mij aangenaam verrast! met een heavy sword heb je zelfde range als ranger + al die toffe spells enzo!
twijfel nog tussen mesmer en ranger!!!
(btw: nog mensen deze avond last van de lags in wvw?)
Same here, kdacht aan de deze te gaan halen... Logitech G600 MMO Gaming Mouse - YouTube
iemand ervaring mee?
Toch ook weer aan twijfelen geslaanIk speel heel graag met bows, maar ik moet echt niets afweten van pets eigenlijk...Kan een warrior bow only gaan met evenveel range als een ranger en zijn hun damage output vergelijkbaar? Een thief is ook leuk, maar die zijn ranged skills zijn wat beperkt, imo. Iets anders; gebruiken rangers hun pet in PvP of is het daar niet toegelaten of weinig zinvol?
Ik heb me echt fantastisch geamuseerd dit weekend. Ranger is echt een zalige proffesion. ook is the grove echt mooi gemaakt.
Het wordt wel iedere keer moeilijker om te kiezen welke main ik ga nemen.
Female Sylvari ranger of male Asura elementelist.
Ook wel een grappig momentje: Ik en een maat hadden een jumping puzzle gevonden, en 5 minuten later was iedereen bezig met die jumping puzzle.![]()
Ja lag is nog een groot probleem in wvw. Toen we tegen Fort Ranik speelden was het onspeelbaar door de lag. Ze hadden dan ook wel megagrote zergs.
Op vorige BWE's was er niet zoveel lag en was wvw ook quasi nooit vol.
Alsook, gemiddelde FPS in deze build was stukken slechter dan vorige BWE, op mijn PC toch.
Over de gameplay geen slecht woord, maar met nog maar paar weken te gaan maak ik me wel wat zorgen omtrend die twee dingen. (Alsook 3x crash to desktop gehad).
Zie al die guildies rennen voor een groepsfoto :P
Ik heb mij echt kunnen amuseren met die puzzel in The Grove. In de volgende zone (ten noorden) was er nog zo'n puzzel (wel kleiner). Vind dat platform aspect echt plezant voor tussendoor![]()
Enige reden waarom je geen enkele utility skill hebt ?
Dat karakter was maar snel snel gemaakt![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)