|
|
#41 | ||||
|
Ook hier van MV naar Proximus.
Die betere dekking + roaming geven doorslag |
||||
|
|||||
|
|
#43 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#44 (permalink) | ||||
|
Ik ben nog aan het twijfelen. Bij MV betaal ik dus 15 euro en daar doe ik langer dan een maand mee, omdat ik na mijn maand die 15 euro nog kan opgebruiken, en die gaat niet zo snel op eigenlijk. Nu vraag ik mij af of dit ook zo is bij proximus, of zijn de tarieven daar zo duur dat die 20 euro eigenlijk direct weg is? Of moet je binnen de 31 dagen herlanden om de bonussen te krijgen? Ik ben aan het overwegen om over te stappen wegens de betere dekking.
|
||||
|
|||||
|
|
#45 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#46 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Stel, ik herlaad m'n kaart op 12 december met 20 euro. yay, bonussen. Ik herlaad m'n kaart opnieuw op 21 januari. Bonussen kwijt dus. Dus internet wordt gebruikt met belkrediet. Ik herlaad dan m'n kaart opnieuw op 20 februari, terug bonussen. om de bonussen te behouden moet je elke maand herladen. Net zoals bij MV. edit: proximus bevestigd dit dus. Hoe lang blijven de herlaadbonussen geldig? De bonussen voor sms'en en surfvolume in België blijven 31 dagen geldig of totdat je opnieuw voor € 20 of meer herlaadt. De bonus voor het roamingsurfvolume blijft geldig zolang je je Generation Connect-tariefplan behoudt. Als ze dit aanbod nog steeds hebben in juni, schakel 'k ook zo over. |
|||||
|
||||||
|
|
#47 (permalink) | ||||
|
waarom zit ik vast aan een kutabonnement bij proximus
![]() kan wel bevestigen dat 3g dekking redelijk zotjes is bij proximus. Was onlangs bij iemand thuis die in een boerengat woont (letterlijk) en had maar 2-3 blokjes ontvangst, toen ik mobiele data opzette dacht ik dat het maar edge zou zijn, maar het was wel degelijk 3g. Heel stabiel en snel, ben er heel content van. |
||||
|
|||||
|
|
#48 (permalink) | ||||
|
|
Ik ga mijn beste doen om het eens goed uit te leggen voor iedereen en vergeef me als ik zelf ergens een foutje zou maken;
Uw data roaming blijft ge behouden tot 100MB, je zal nooit meer dan 100MB data roaming krijgen. Als je eens 1 of meerdere maanden zou wachten met opladen dan blijf je normaal gezien je belkrediet als dus je data roaming behouden. Internet en smsen vallen uiteraard weg wat logisch is toch? Herlaad je maar 3 maanden nadien ofzo, geen paniek, zolang je generation connect hebt/bent heb je terug je 2GB, 2000smsen en 80belminuten :-). Proximus abonnees kunnen nie overschakelen, ik heb het geprobeerd maar heb pech en heb dus een nieuw nummer moeten aanvragen. Als prepaid klant bij proximus kan je wel overschakelen naar generation connect. Vanaf nu moet ik geen abo meer hebben, ge zijt altijd gekloot mee een abo, laatste maal ik dit neem. Laatst gewijzigd door camino; 8 december 2011 om 10:55 |
||||
|
|||||
|
|
#55 (permalink) | ||||
|
Kheb alles even in een tabel gezet.
![]() Voor de mensen die vaak internetten is Proximus zeker beter, veel hogere snelheden en betere dekking. En die 5 euro dat het extra kost is eigenlijk uw roaming dat ge betaalt. Kzal dan eens kijken of dat het werkt om het beltegoed te cashen, aangezien ik toch bijna nooit bel, via Thoorn zou ge normaal gezien 55% van uw beltegoed kunnen cashen. En dan betaalt ge dus eigenlijk 9 euro per maand voor gratis internet, sms'en en roaming. |
||||
|
|||||
|
|
#56 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#57 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Het 4G netwerk vindt ik momenteel niet zo belangrijk, het 3G netwerk is snel genoeg, en ik heb mijn gsm nog maar 1 jaar en hij ondersteunt geen 4G. |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|