|
|
#801 | ||||
|
Ik zoek gsm rond 130 - 150, graag android maar vooral om te bellen en te smsen,
ik zie in selexion de Samsung Galaxy Gio aan 130 euro, of is de zte san fransisco nog altijd beter (140 euro)? grtz md |
||||
|
|||||
|
|
#804 (permalink) | |||||
|
Citaat:
. |
|||||
|
||||||
|
|
#805 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
, kan ook niet voor €99... Veel mensen klagen trouwens over de resolutie, maar storend vind ik het niet...Heb er nog niet echt mee op het web gesurft dus daar kan ik je niet veel over zeggen... |
|||||
|
||||||
|
|
#806 (permalink) | |||||
|
Citaat:
is big no no for me, maar blijft de zte san fransisco de beste koop rond 150 euro? |
|||||
|
||||||
|
|
#807 (permalink) | ||||
|
Damn it, ik kan de gsm die ik me wou aanschaffen nergens meer vinden, waar ze hem voorheen hadden.
Iemand advies voor een goede gsm die vergelijkbaar is met de Sony Xperia Mini Pro? Ik dacht aan een HTC Explorer? Helaas geen klavier en blijkbaar ook geen flits... De Samsung Galaxy Y heeft blijkbaar een kleinere resolutie, en ik vind een grotere resolutie doorgaans toch wel handig. |
||||
|
|||||
|
|
#808 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Op je geen garantie, dan unroot je je telefoon en zet je terug standaard rom erop. |
|||||
|
||||||
|
|
#809 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
Ben ook eens aan het kijken, voor mijn Galaxy Y... En hoe unroot/zet je alles terug... Gewoon door de boel te resetten? En dan is er geen spoor meer van het rooten? |
|||||
|
||||||
|
|
#810 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Op XDA: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1472 Best dan ook eens zoeken welke apps je van Samsung kan verwijderen (na te backuppen met bv. Titanium Backup). <-- Indien je geen custom rom erop zet. |
|||||
|
||||||
|
|
#811 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
Bedankt, kga eens kijken ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#814 (permalink) | ||||
|
goeie gsm
hallo, Ik zou graag een gsm hebben van de 150-200 euro en ik wil hem vooral gebruiken voor internet(3g) en toch redelijk veel smsen.
Ik ben al lang aan het zoeken maar heb geen enkel idee misschien kunnen jullie mij helpen? ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#820 (permalink) | ||||
|
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe gsm voor m'n werk en het mag eindelijk wat meer kosten
![]() nodig (in volgorde van belangrijkheid, 1e = absoluut noodzakelijk) : - verbinding kunnen maken met exchange server via wifi vooral voor mails & afspraken (wifi van werk is overal waar ik moet zijn beschikbaar) - richtprijs +/- 200 euro, mag iets meer maar niet te veel - goeie display is ook goed meegenomen ![]() Ik dacht zelf aan de HTC Wildfire S maar geen idee of ik daarmee die exchange verbinding kan maken...ben er niet echt in thuis ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|