Petitie Alan Wake

1. Shellshock
    Shellshock
    Het nieuws dat Alan Wake voortaan exclusief voor de Xbox 360-spelconsole ontwikkeld wordt, is bij veel fans in het verkeerde keelgat geschoten. De leden achter de Duitstalige fansite van Alan Wake vragen uitgever Microsoft in ieder geval om een verklaring. Via een petitie willen ze zoveel mogelijk virtuele handtekeningen verzamelen om het belang van de zaak in kaart te brengen.
    9lives - Games - Alan Wake - Fans vragen Microsoft verklaring omtrent Alan Wake

Alan Wake for PC - Signatures
    Ook al helpt het misschien niet, toch moeten we het tekenen. Laten zien aan M$ dat ze op deze manier de PC als spelplatform gewoonweg aan het kapotmaken zijn niettegenstaande ze anders beweren.

Reeds meer dan 7000 mensen die getekend hebben.
  2. Ge0force
    Ge0force
    Ik heb 'm alvast getekend, MS moet dringend stoppen met dit soort laffe praktijken!
  3. agrash
    agrash
    Hmm, ze zitten nu blijkbaar aan de 11482. Toch betwijfel ik het of dat dit iets zal helpen om eerlijk te zijn :/
  4. Shellshock
    Shellshock
    Ja, misschien is het een druppel op een hete plaat. Maar als je het zo bekijkt; elke handtekening is één verkocht exemplaar minder. Dat is dus minder inkomsten. Stel nu dat het spel 50€ ging kosten is dat al 574 100€ minder inkomsten.
    En je weet dat het aantal gamers dat deze petitie tekent misschien 5% is van het aantal gamers dat Alan Wake ging kopen op de PC kan je dat nog eens vermenigvuldigen en dan loopt Microsoft toch zeker een miljoen of 7 mis.
  5. demon326
    demon326
    Tot onze grote spijt zal dit niet helpen.. het spel zal 6 maanden later op pc komen als een kut port. Ik ben al die console rommel dan ook kots moe!
  6. Ge0force
    Ge0force
    De makers konden het spel sowieso al niet maken zoals ze het wilden (free-roam) wegens het beperkte geheugen van de x360. Ook de moeilijkheidsgraad en diepgang zal beperkt zijn om het de consolegamers niet te moeilijk te maken. Dus ook al komt Alan Wake later op pc uit, het zal nooit het spel zijn dat oorspronkelijk werd beloofd.
  7. demon326
    demon326
    Idd, en dat is een schande! Wij, pc gamers horen geen ports te krijgen, wel volwaardige spellen.. de nieuwe wolfenstein is hier het perfecte voorbeeld van
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7