cal of duty modern warefare 2

1. adkl
    adkl
    Modern Warfare 2 prestige edition niet in BelgiŽ?

Waarschijnlijk komt de Modern Warfare 2 Prestige Edition niet naar BelgiŽ. Dit komt omdat de wapenwet in 2008 is veranderd, die zegt dat nachtkijkers zijn verboden zowel op wapens als los onderdeel. Deze wet is bijna hetzelfde in Frankrijk, en zal waarschijnlijk ook daar niet in de winkel te verkrijgen zijn.
  2. Nooby4Ever
    Nooby4Ever
    haha wat dom, nuja ik koop toch wrs de goedkoopste versie of mischien zelf 2de hands van iemand waarbij het tegen viel
  3. Shellshock
    Shellshock
    Dat doet voor mij de deur dicht. Ik wou het spel kopen, geen speciale ofzo, maar als IW ons stiefmoederlijk behandelt, krijgen ze van mij een welgemeende fuck you.
  4. kabble
    jongens toch, wenen kunnen ze allemaal goed he?!

btw, tis CALL of duty, ni cal..
  5. easy the d
    easy the d
    Je kan de dikste wapens in belgie krijgen, beginnen ze te huilen over een nachtkijker, en wat voor een.
    Bestellen jullie lekker bij ons in holland, heb je m alsnog. En daar gaat t tog om.
  6. Shellshock
    Shellshock
    En dedicated servers kunnen dus ook al niet meer.
  7. demon326
    demon326
    Het is een regelrechte schande dat ze dit, ons,pc-gamers aandoen! Wij hebben de CoD reeks groot gemaakt, wij hebben het bedrijf groot gemaakt.. En als dank krijgen we gewoon een mes in onze rug! Dat dlc gedoe, en nu dat ze de eigen server functie eruit gooien zijn ze vies gekloot... Het moet eens gedaan zijn met die zever!
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7