Het front tegen wielertoeristen

1. kisthechef
    kisthechef
    KOOP EEN FIETSBEL
  2. stryker000
    stryker000
    die mannen zijn altijd de eerste die klagen da de auto's niet op hen letten en dat de autochauffeurs te aggresief zijn.. Zelf hebben ze een fiets van rond de 2000 euro, zijn te gierig voor een bel, hebben geen lichten (welke wel wettelijk verplicht zijn), geen reflectors, dragen meestal ook geen valhelm, rijden op de baan en gaan niet uit de weg als er een auto langstkomt.
  3. maximvdb
    maximvdb
    met den brommer er langs blijven rijden en veel gassen in hun gezicht DA DOE IK ERMEE SE
  4. maximvdb
    maximvdb
    Dames en heren ik heb super nieuws Ik heb er vandaag ene op zijne bek zien gaan toen ik er voorbij reed!
  5. John.R77
    John.R77
    amai, ik wist ni da deze groep zelf bestond, fijn om te weten dat er nog meer andere personen zijn die wielrenners een last op de baan vinden
  6. Bluto
    Bluto
    Gelukkig komt de winter eraan.
  7. John.R77
    John.R77
    zelfs in de winter komt ge die mannen nog tegen, altijd goede tijd van het jaar voor met de camera buiten rond te lopen kunt altijd nog op de top5 van youtube bloopers geraken
  8. celibie
    celibie
    altijd als zo een bendeke zie rijden wou dak GTA aant spele was!! allemaal omver rijden lijkt mij een mooie oplossing! We zijn toch teveel op de platneet! EN KOOPT EEN FACKING BEL!!
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123