Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: T-shirt bedrukken

Member coldvinc's schermafbeelding
    iTrader
    0

T-shirt bedrukken

Ik wil 50 zwarte T-shirts bestellen en laten bedrukken met een persoonlijk ontwerp:

Waar kan ik dit laten doen en uiteraard zo goedkoop mogelijk, ik zou dus graag suggesties en/of ervaringen willen

Is bovenstaand ontwerp mogelijk? Of zal dit te duur worden?

P.S.: 't Is voor mijn vzw.
    Ik ben niet slim, jij bent gewoon achterlijk

Approved 9-lifer Mr. Humphries's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Ik wil dit wel eens berekenen wat het je bij mij zou kosten.

Als je me even je gegevens doorstuurt, bezorg ik je een offerte. (pm me maar)
    www.servicepointturnhout.be voor reclame en beletteringen

iTrader
    0
    Oh dat is vriendelijk. Zal ik doen.

iTrader
    16 (94%)
    Dat vragen er me veel .

Voor welke regio is het juist? Is het voor de regio Gent? Want ik mag enkel en alleen actief reclame maken in de regio Turnhout.

iTrader
    0
    't is voor een evenement in Antwerpen maar onze vzw bevindt zich in Oost-vlaanderen. Waarom mag je enken actief reclame maken in Turnhout?

Oh vergeten te vermelden, 't is de bedoeling dat ze doorverkocht worden, dus ik weet op wat jullie prijzen zijn gericht, verkopen aan consument en dus beperkte oplage (1 a 5)?
    Laatst gewijzigd door coldvinc; 28 juni 2012 om 23:10

Member
    iTrader
    2 (100%)

iTrader
    16 (94%)
    Ik zit zelf in een franchise en heb dus een gebied afgekocht. Elke Sign*A*Rama heeft zijn eigen gebied waarin een andere SAR niet actief reclame mag maken. Concurrentie tussen dezelfde winkels is maar raar he .

Onze prijzen zijn niet gericht op consumenten hoor . Onze klanten zijn meestal zelfstandigen die T-shirts laten drukken met ongeveer 20 a 25 stuks of promomateriaal welke dan enkele honderden stuks zijn.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eddie Bekijk bericht
    Ik heb niet al te veel (professionele) ervaring met typografie, dus je bent altijd welkom om mij iets bij te leren. Ik veronderstel dat je niet tevreden bent met de afstand tussen de letters van "atsusa"? Waarschijnlijk de eerste twee letters die verder uit elkaar lijken te staan? Of is het het feit dat de "kerning" bij atsusa groter is dan die bij "CON"?

Crew Member LunchBox's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hij zal't eerste bedoelen, want denk dat er niet veel "con" zien staan. De foto erbinnen is ook zeer vreemd voor een "logo".

@nick: "Concurrentie tussen dezelfde winkels is maar raar he", zo raar vind ik dat niet ze. Wat jij in zijn gebied kan verkopen brengt u geld op (daar werkt een mens tenslotte voor). De persoon daar moet maar zn eigen promotie maken en zien dat hij de klanten kan bereiken. Dat je niet voor zijn deur gaat staan met jouw vlaggen lijkt me logisch, maar als je mensen online kan bereiken die hij niet bereikt is dat toch zijn probleem. Tis ook niet alsof je ze doorstuurt en vice versa of wel?

Kzou die concurrentie zelfs aanmoedigen vanuit de hoofdzetel van een franchise, want uiteindelijk zal signarama bij elke verkoop wel een graantje meepikken zeker? Al is't maar aan reclame voor hun merk als de klant tevreden is van het resultaat, ze zullen nadien wel de dichtstbijzijnde gaan zoeken.

iTrader
    0
    ^ 't Is geen logo, want dat hebben we nog niet echt

't Is gewoon iets om door te verkopen. Laat ons zeggen dat het een artistieke impressie is van de naam atsusacon

En dat ligt trouwens aan het lettertype, Gyosho. http://www.dafont.com/gyosho.font

iTrader
    16 (94%)
    @stefan, online is natuurlijk anders, maar momenteel sturen wij klanten inderdaad door naar de andere vestiging. Dit omdat er maar 1 signarama website is en de klant zijn vestiging dus niet kan kiezen. Dit via bijvoorbeeld het infoformulier. Als mensen uit gent mij rechtstreeks bellen zijn ze voor mij, als ze me rechtstreeks mailen ook, als ze mailen naar het info@signarama adres, niet.

Dus nadelig voor mij is het om reclame te maken in antwerpen, want op de website zien ze dan dat er eentje in antwerpen zelf zit en gaan ze naar daar... Tenzij ik er mijn persoonlijk adres of gsmnr op zet , maar dat staat zo onprofessioneel ...

Maar idd nogal rare regels, maarja contracten he ...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten