Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Member
    iTrader
    0

converteren van video lukt niet

hallo iedereen,

Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem? Ik heb mij onlangs powerdirector 10 aangeschaft. En ik heb er een project in gemaakt. Dit project bestaat uit verschillende videoformaten. Waaronder wmv en avchd. Ik wil dit nu converteren, maar dat lukt niet. Ik heb het geprobeerd in verschillende extensies. mpeg1,mpeg2,avi en h264 avc. Maar ik krijg steeds een foutmelding ivm fout bij videostreams. Heb ik hiervoor extra codecs of patchen nodig? Of ligt het ergens anders aan?

Hopelijk kan er iemand mij helpen want ik ben ten einde raad

Met vriendelijke groeten

Bart

ik gebruik windows 7 64 bit

Member
    iTrader
    37 (100%)
    probeer eens te converteren met het gratis progje vlc.

Member
    iTrader
    0
    Virtualdub + plugins.

Member
    iTrader
    0
    Dat lukt niet. Het programma herkent de extensie niet. De extensie is pds. Dat is eigen aan het programma. Ik kan niets anders kiezen. In powerdirector noemt het omzetten produce. En daar moet je kiezen in welk formaat je het wilt omzetten. Dat gaat perfect maar na 5% krijg ik de foutmelding.
    http://www.dvscene.nl/vid(...)3d-wer...ng.htmlhttp://

Member
    iTrader
    0
    Probeer eens mpeg streamclip: Squared 5 - MPEG Streamclip video converter for Mac and Windows

edit: na uw laatste post nog eens te lezen denk ik dat ik het verkeerd begrepen heb, je krijgt dus gewoon een error bij het exporteren? zijn er geen presets? bvb export to wmv/avi/quicktime movie?
    Laatst gewijzigd door cannonball; 8 mei 2012 om 21:17

Member
    iTrader
    0
    Idd, die vind ik terug. En het selecteren lukt perfect. Dan start het programma met omzetten. Maar na 2 min als het een 5% heeft omgezet komt de foutmelding op het scherm. Ik heb vroeger met vorige versie's gewerkt en daar had dat probleem niet. Nu heb ik de laatste versie (10) aangekocht omdat die versie alle bestanden zou kunnen omzetten. Want enkele beelden komen van een Hd videorecorder. Alle andere bestanden zijn MWV bestanden. Maar nu lukt het niet van alles samen om te zetten

Member
    iTrader
    0
    probeer eens een video mixdown te maken van uw montage en dan opnieuw te exporteren, ik weet wel niet of Power Director dit kan...

en anders google he

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten