Kzou mij ook wel kunnen amuseren met die bruid als'k een uurke tijd had![]()
Kzou mij ook wel kunnen amuseren met die bruid als'k een uurke tijd had![]()
foei jongens!
Twas een fijn huwelijk. Koppel had me jaar op voorhand geboekt zonder me ooit gezien te hebben. Eindelijk eens een koppel dat weet wat ze willen en die geen park hebben gekozen als shoot locatie. (teaser staat op men facebook page)
Net eens gaan zien, das op 50m van mijn huis
Ben zelfs aan het twijfelen of 'k die camaro niet gezien had toen ik met den hond was gaan wandelen. In ieder geval ne muscle car tegengekomen gisteren.
Begijnhof is hier pertang ook vaak wel een veel voorkomende locatie. Zie daar in 't seizoen elke (weekend)dag wel huwelijksfoto's of communiefoto's genomen worden.
komt door de compressie, originele nef is 25MB. Op 100% is de huidtextuur enz er wel, zal een capture nemen
edit :
capture @ 100% van net onder haar rechteroog
![]()
Rechtsboven, rond het haar, hangt nogal een duidelijke lichte glow. Denk dat je daar wat overenthousiast met een brush aan de slag bent gegaan.
Ja, toon de lichte delen eens. Op haar borst hangt bv ook een vrij onnatuurlijke gloed imo. Haar hand is onbewerkt?
Origineel is beter imho![]()
Laatst gewijzigd door dresse; 2 juli 2012 om 19:05
En er is ook iets gek aant gebeuren onder haar kin. Had ze een baartje dat moest weggewerkt worden?
@Joeri, het was inderdaad een 'snapshot', al kan ik niet op een betere beschrijving komen.
Heb eens wat toning toegepast op een foto uit dezelfde reeks.
Eigenlijk moet er nog een stukje langst rechts af.
@Gromme: niet te veel bezig houden met bewerking. Probeer gewoon betere beelden te maken. De beelden waar ik het meest blij mee ben hebben meestal het minst bewerking nodig. Als ik ga zitten foefelen met vanalles is dat meestal omdat het beeld op zich niet sterk genoeg is.
wegens operatie eindelijk wat tijd om me met fotografie bezig te houden. Gisteren even naar't skatepark geweest, een mening over onderstaande foto's is altijd welkom!
![]()
@ Joeri, mooi gedaan. Knappe plaat.
@Xo0, beetje rare houding precies. Iets te geforceerd.
De foto is technisch voor mij wel mooi, maar ik kan er niet aan doen dat ik hem iets het "onnatuurlijk" aanvoelt. Het zal aan mij liggen![]()
Scherpte ligt precies niet 100% correct.
'technisch voor mij wel mooi'
uitspraak van de dag!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)