Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Tilable texture

  1. #1
    Member AeroFury's schermafbeelding
    Lid sinds
    19/07/07
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.333
    iTrader
    1 (100%)

    Tilable texture

    Kheb voor school een opdracht om een huis te gaan modelleren en texturen in 3DS max.
    Heb referentiemateriaal van de bakstenen maar het is redelijk vervormd.
    Mijn Photoshop skills zitten redelijk ver, kan iemand mij zeggen hoe ik er het best voor zorg dat de bakstenen zo realistisch mogelijk lijken?

    Kbedoel dus dat horizontaal de bakstenen wa verbogen zijn.

    http://i40.tinypic.com/123xm4g.jpg

  2. #2
    Approved 9-lifer Djesmin's schermafbeelding
    Lid sinds
    12/03/11
    Locatie
    Daar! Nee, een beetje verder. Ja, daar.
    Berichten
    1.799
    iTrader
    11 (100%)
    Filter -> lens correction

    Daarmee kan je al de barrel distortion wegwerken normaal. Eventueel als het nodig zou zijn kan je werken met hulplijnen en warp (edit -> transform -> warp) om alles recht te krijgen (das waarschijnlijk geen 'juiste' oplossing, but works for me ) Maar met die lens correction zal je al een heel stuk verder zijn.

  3. #3
    Member DieselPower's schermafbeelding
    Lid sinds
    23/09/04
    Locatie
    2000
    Berichten
    5.759
    iTrader
    2 (100%)
    filter -> other -> offset
    en dan beginnen bewerken

  4. #4
    Member
    Lid sinds
    15/06/11
    Locatie
    Ghent
    Berichten
    29
    iTrader
    0
    zet ook uw grid aan!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •