Ik zit al meer als 2j met een d50 en als objectieven na verloop van tijd dan 18-55 kitlens, 50 1.8, 55-200 tamron en een tokina 12-24 F4...
qua groothoek zit ik met die tokina wel goed, kitlens ga ook nog maar ik begin mij te ergeren aan die zoomlens. nu leek het mij misschien interessant om gewoon een 18-200 VR nikkor aan te schaffen ter vervanging van men kitlens en zoom. Tis een handige lens en niet zo'n slechte blijkbaar. Ik gebruik men camera amateuristisch en voor men eigen plezier dus niet bijster veel.
Ik dacht qua body eerst aan een D90 maar als ik die tweedehands koop kom ik bijna aan 1000€ zonder de verkoop van mn d50 en die 2 objectieven. Ik dacht daarom aan een d80 maar is een die body wel een upgrade van 250-300€ 2e hands waard? de iso zit nog steeds op 1600 al kan ik nu wel wa winnen met die VR lens, kheb meer pixels (6 begint te weinig te worden) en men scherm is ietske groter geworden al is da ni zooo belangrijk. Heb ik mij nooit ni echt aan gestoord alleszins...
Zou ik dan toch van men hart ne steen maken en een d90 zoeken voor een schoon prijske? nieuwere bodies zijn niet aan de orde vermits ik wil blijven werken met ne interne focusmotor body en ne d7000 is me te duur![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren