Ik ben momenteel al een jaar of twee in het bezit van een Canon 1000D. Ik heb hem deze week nog eens bovengehaald en afgestoft. Ik ben een leek in fotografie maar toch boeit me dit en lukt me best wel aardig al zeg ik het zelf.
Ik ben het beu met de standaard lens te fotograferen, wat de meesten van jullie wel zullen begrijpen. Ik heb me altijd voorgelegd dat ik geen accessoires ging kopen, enkel pas wanneer ik wist wat deze 'betekenen' of welke meerwaarde deze geven.
Soit, de standaard lens, die vroeger 'awesome' was, is nu helemaal niet genoeg om mijn ideeen/wil vast te leggen.
Dus vandaag heb ik me een statiefje aangeschaft met een Canon lens dat me het meest aansprak. (Ik weet dat dit een 'amateurlens' is en dat ik best dit had gekocht, maar daar had ik geen zin/geld in.)
Zoals je al ziet woon ik in Limburg. Tongeren meerbepaald. Hier heb ik momenteel ondertussen zowat elk blaadje en interessant gebouw gefotografeerd en ben uitgekeken erop.
Na enig research (google DUH), kwam ik zowat op een paar interessante plaatsen, maar deze kunnen me niet helemaal bekoren.
Ik ben op zoek naar verlaten plaatsen, mooie landschappen, urban buildings, verroeste auto's, bouwsites, enzoverder... Ik had de kerncentrale van Mol in gedachten, samen met de verlaten stad.
You get the point.
Ik ben een voorstander van HDR foto's en nu vraag ik aan jullie, de kenners, welke plaatsen raden jullie aan om een namiddagje door te brengen met uw camera?
Liefst in Limburg, maar omstreken mag zeker en vast ook!!!!
Thanks om mijn 'rant' te dulden![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

,
!