De meeste 'recentere' cameras met plooilenzen (na 1950) werken met 120 film, die is nog redelijk makkelijk te vinden en die kunnen ze overal nog wel ontwikkelen (al maken ze geen prints meer waar ik ga).
Maak mss eens wat fotos van de camera in kwestie, als het om zo eentje gaat zoals ik zei, dan ziet ge dat meestal wel direct, toen was er nog niet echt sprake van hoogstaand design
Zoals de Afga Isolette
Of pak die cam gewoon eens mee naar een winkel waar ze film verkopen. Daar zien ze direct welk formaat erin moet.
Sorry dat ik hier zomaar ad random kom posten in de designhoek van ons forum, maar ik was gisteren bezig op 9gag toen ik deze video tegenkwam:
Echt zot impressive!
Weet iemand eigenlijk of er deftig 20x30cm fine art/bariet fotopapier (om te printen, niet voor doka) op de markt is? A4 is zowat de standaard, maar wijkt toch al aanzienlijk af van 2:3 verhouding.
Iemand die weet wat voor "type"/naam salontafel dit is;
![]()
Camera daarnet gesneuveld... grmbl...
Spiegel + bijhorend mechanisme ineens losgeschoten bij het nemen van een foto...
Prijs van een herstelling zou blijkbaar nog wel meevallen, maar ben hem minstens 3 weken kwijt in een drukke zomervakantie...
Wsl zien voor iets bruikbaars op de tweedehandsmarkt, en terug verkopen of de andere verkopen als hij terug gemaakt is.
Hm, nice, blijkbaar toch geen kosten moest dit nog in voege zijn: http://www.canon.nl/Support/Consumer...type=important
Laatst gewijzigd door Joeri; 26 juni 2012 om 22:41
Ne maat van mee organiseert mee de Metal stage op de Dijlefeesten zaterdag en hij zoekt blijkbaar nog ne fotograaf. Ik heb me nog nooit aan concertfotografie kunnen wagen, als hij niemand anders vind ga ik het wel proberen ^^
Ik weet alleen niet goed of mijn materiaal goed genoeg is. Ik heb wel een lichtsterke 50mm en een 17-50, maar voor de rest heb ik enkel nog een 55-200 en die is wel pretty basic. Morgen eens gaan checken hoe klein da podium is![]()
Ja, uw maat maar het is niet dezelfde als mijn maat dus![]()
Ja, tuurlijk, maar zijn de 2 'fragielste' stukken van uwe camera, en de 2 die het meest moeten vervangen worden, dermee![]()
Misschien toch gaan voor de MkII en de IIIde versie links laten liggen.
Element 3D Demonstration on Vimeo
Pretty sweet.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)