Pagina 43 van 57 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 841 t/m 860 van 1131

Discussie: Off topic 2011

Member hatchet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hey! Kent iemand hier een online applicatie om lichtwaarden om te zetten? Dus een soort van rekenmachine. Ik zou het nodig hebben omdat mijn lichtmeter de iso-waarde van mijn fotopapier niet kent (iso 6). Vind niks op google.

Approved 9-lifer Gromme's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Zie net dat de Canon MKIII revealed is..... wat denken jullie ervan?

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Eindelijk de noodzakelijke upgrades die ze al bij de 5D2 moesten doorvoeren...
    Maar budgettair geen spek voor mijn bek en de A4 printjes van mijn 5D zijn nog altijd perfect in orde. Geen zin om te upgraden dus

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Feit, ik zou een overstap van mijn 40D naar een 5DmkIII wel zien zitten. Maar budgetair is dat gewoon onhaalbaar op dit moment. Toch denk ik dat het een mooie stap is, zeker nu de AF verbeterd zou zijn met een winst naar isowaarde toe.... niet onbelangrijk voor concertwerk.

Member Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    117 (98%)
    Na enkele weken hard werk gaan mijn ontwerpen gebruikt worden voor de nieuwe zomercampagne van Igepa Belux. A2-poster, envelop, mailing en aparte huisstijl <o/

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Kunnen we ergens al een voorproefje krijgen?

Member Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    117 (98%)
    Wordt één dezer dagen gedrukt ^^ Zal dan iets laten zien
    Laatst gewijzigd door Sheldon Cooper; 15 maart 2012 om 16:40

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Nice.

Deze zaterdag is de eerste dag dat ik de band Mon-O-Phone ga volgen. Ik ga ze gedurende een tijd fotograferen.

Member MrFlava-'s schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weet iemand welk font dit is?
    http://i1.sndcdn.com/avatars-0000059...op.jpg?cc23540

Heb het aan het label zelf gevraagd maar krijg geen antwoord.
    Heb ook al zitten zoeken op Dafont.com maar vond niet hetzelfde,wel dat er op trekte maar ik zou graag dit font vinden.

Member DieselPower's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Avant Garde met aangepaste t denk ik.

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Waar kan ik eigenlijk gelijkgezinde mensen vinden ivm fotografie?
    Ik dacht eerst op deviantart te gaan en dan wat mensen in de buurt te vinden, maar het is gewoon onmogelijk op die site.

Approved 9-lifer Djesmin's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik woon niet ver van/in Gent
    De meeste fotografiemensen die ik ken zijn van mijn opleiding, en dan veel mutual friends op Facebook.. Maar anders een fotoclub ofzo (al bestaan veel fotoclubs uit oudere mannen). Misschien op een forum.. Belgiumdigital ofzo, anders zou ik het ook niet direct weten.

Is het trouwens geen tijd voor een 2012 topic? Of is er een reden waarom we in het 2011 topic blijven?

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Ik heb een Deviantart account gemaakt, maar dat is verschrikkelijk om mensen uit de buurt te ontmoeten. Het gaat gewoon niet!
    Niemand weet trouwens dat je bestaat, tenzij iemand toevallig op een foto van jou klikt.

Crew Member dresse's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @Burrid: facebook groups... Als je er geen vind, start er zelf eentje en nodig mensen uit... Ik zit in een aantal fb groups met huwelijksfotografen en het is de beste zet die ik ooit gedaan heb voor mijn zaak. Al veel afgesproken en als collega's u kennen dan sturen ze al vaker klanten door voor wanneer zij volgeboekt zijn...

Member JackM's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Kga het hier ook es zetten.
    Kheb dus nog een bon vd Schleiper liggen die ek weg doe. Als iemand nen hoop pro markers fzo wil gaan kopen

http://www.9lives.be/forum/varia/853...l#post16125084

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    eigenlijk wel grappig dit subforum. Als er posts zijn met een job prefix ziet ge ineens een "hoop" man uit de boskes komen met "stuur mij maar een pm met meer info" maar anders ziet ge die gasten nooit.

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dresse Bekijk bericht
    @Burrid: facebook groups... Als je er geen vind, start er zelf eentje en nodig mensen uit... Ik zit in een aantal fb groups met huwelijksfotografen en het is de beste zet die ik ooit gedaan heb voor mijn zaak. Al veel afgesproken en als collega's u kennen dan sturen ze al vaker klanten door voor wanneer zij volgeboekt zijn...
    Eigenlijk nooit echt gezocht achter zulke groups. Wel fotografen toegevoegd maar nog nooit zulke groups gejoined.

Crew Member Sir. K's schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Hallo,

ik heb eigenlijk eerder een vraagje, maar wou er niet persé een nieuwe thread voor opstarten. Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe lens. Het zou een wat "all-in-one walkaround lens" moeten zijn. Ben daarom eens aan het kijken naar canon 18-200 of tamron 18-270 pzd. Lijken mij beiden toch wel ok lenzen om bv op citytrip mee rond te lopen..? Momenteel gaat de voorkeur naar de tamron lens.
    Het enige wat mij tegenhoudt is de barrel distortion die toch wel wat opvalt.
    Denken jullie dat dit een goede keuze is? Of zou ik toch beter investeren in 'minder zoom, maar betere kwaliteit'?

Samengevat is het dus de bedoeling van een handige lens te kopen, zodat ik bij uitstappen/citytrips slechts één lens moet meenemen en dus ook iet of wat zoom heb.

Member felixdraait's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik zou persoonlijk toch opteren voor minder zoom en meer mobiliteit/kwaliteit. Tijdens uitstappen heb ik nog maar heel zelden gedacht 'verdomme, hier had ik graag nen 135/200mm bijgehad'.

Ikzelf gebruik een 35mm als walkaround, maar ik kan er inkomen dat veel mensen dat té beperkend zouden vinden.

Crew Member Sir. K's schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door felixdraait Bekijk bericht
    Ik zou persoonlijk toch opteren voor minder zoom en meer mobiliteit/kwaliteit. Tijdens uitstappen heb ik nog maar heel zelden gedacht 'verdomme, hier had ik graag nen 135/200mm bijgehad'.

Ikzelf gebruik een 35mm als walkaround, maar ik kan er inkomen dat veel mensen dat té beperkend zouden vinden.
    Hm ik snap je punt. Had ook al gekeken naar de canon 18-135. Zou in principe ook al voldoende moeten zijn denk ik en daar zal de kwaliteit wrs toch wel iets beter zijn. Ik wil gewoon alles goed overwegen, aangezien het eerder amateuristisch is en ik niet van zin ben om direct nog een lens te kopen. Dus daarom ook dat ik graag zoveel mogelijk "mogelijkheden" zou willen voor slechts 1 investering.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten