|
||||||
| Graphics - Art - Design - Meet the Picasso's of the future! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
Battle: Reflectie
Hieronder de 4 inzendingen:
1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() Bedoeling is dat je top 3 maakt. Op 1, de beste, op 3, de op 2 na beste ![]() De foto die je op 1 zet krijgt 3 punten, de foto op 2 krijgt 2 punten en de foto op 3 krijgt 1 punt. Wie er op zondag 14 februari om 24h59 het meest punten heeft gehaald is de winnaar van deze battle en krijgt 5 punten voor het eindklassement, de tweede krijgt 3 punten en de derde en alle andere deelnemers 1-deelnemen-is-belangrijker-dan-winnen-punt. Gelieve bij elke vote ook een suggestie voor eventueel thema voor de volgende battle te geven. Enkele voorstellen : portret, food, city life, symmetrie, oneven En nu stemmen maar ![]()
|||||
|
|
#6 (permalink) | ||||
|
Reflectie is een ruim interpreteerbaar thema. Ik citeer de maker:
Miss niet direct reflectie, maar ik zit in een donkere periode en daarmee de link btw: deelnemers mogen uiteraard ook op zichzelf stemmen |
||||
|
|||||
|
|
#13 (permalink) | ||||
|
ik vind ze allemaal maar poverkes. Dus zoals de jury op een Brussels festival ooit zei bij de uitreiking van de canvasprijs voor beste documentaire : En de winnaaaaar is: niemand, want we vonden ze allemaal ondermaats.
|
||||
|
|||||
|
|
#14 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
De reden waarom ik alleen stemde voor een volgend thema |
|||||
|
||||||
|
|
#18 (permalink) | ||||
|
Ahja die battles werken niet, er doet amper iemand mee.
En de deelnemers worden dan afgeschoten door de gene die het beter kunnen en nooit meedoen. Ik heb voor nekeer gekozen om deel te nemen ipv afschieten. (of mag ik da nie zeggen ivm anonimiteit) Zal wel nieveel uitmaken met al die negativiteit Goed is ie niet maar tis de enige reflectie die ik in die tijd gemaakt heb, voor de vakantie heb ik er stuk of 10 gemaakt, maar regels zijn regels ![]() Vind 4 en 1 wel ok, in de juiste soort reeks zouden dat nog sfeer foto's kunnen zijn, op zich zijn ze niet wauw idd Ge moet geen award foto's verwachten maar deelnemen, tis maar op een knopke duwen he portret |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|