|
||||||
| Graphics - Art - Design - Meet the Picasso's of the future! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#41 | ||||
|
gelijk ik het begrijp bepaalt u metering hoeveel licht weerkaatst van het onderwerp , en je kan het instellen om naar het licht van heel het beeld te kijken , naar enkel het midden of enkel een "spot"
zo kunt ge bv een silhouet foto maken als ge iemand voor de zon zet en spot metered op de persoon dan zal de camera geen rekening houden met het licht achter de persoon ( en zal de achtergrond dus overbelicht zijn ) en zal de persoon dus als een silhouet op foto staan. ale dont shoot me if im wrong eh, da is hoe ik het begrijp ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#47 (permalink) | ||||
|
heb de camera net toegekregen en kheb een klein vraagje , kheb de software op de cd geinstalleerd en de picture style editor en eos utility willen niet launchen, er komt gewoon "eos utility has stopped working" heb nochtans de gewone install gedaan enzo
zit op win vista pro 64bit |
||||
|
|||||
|
|
#53 (permalink) | ||||
|
hmm het probleem doet zich al voor van win xp64bit , en het lijkt er niet op dat er in de komende tijd iets aan gaat gedaan worden ( herschrijven van 32>64 bit )
dus iedereen die een 64bit os heeft , heeft gewoon pech. eigelijk wel raar aangezien bv photoshop een goede performance boost krijgt van 64bit maar de software waar je dan de beelden mee maakt/overzet/convert whatever gaat niet in 64bit werken ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|