|
|
#81 | |||||
|
|
Citaat:
De duizenden gratis festivals in de zomer zijn ook een goede mogelijkheid. Daar heb je de kans om zonder kosten of druk je portfolio wat in gang te zetten. De rest volgt vanzelf wel. |
|||||
|
||||||
|
|
#83 (permalink) | ||||
|
Mijn excuses voor dit gezegd te hebben. Het oogde op eerste zicht zeer goed en vermits hij het in Indesign samengesteld heeft. Maar ik zal in het vervolg op uw commentaar wachten voor ik zelf iets zeg...
|
||||
|
|||||
|
|
#85 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#86 (permalink) | ||||
|
Dat kan zijn maar voor een drukker zal het wel uitmaken, maar dit is idd een print en op het eerste zicht zag het er zeer goed uit. Maar bon laten we het hier bij houden.
|
||||
|
|||||
|
|
#99 (permalink) | ||||
|
Eigenlijk is het verhaal da er geen verhaal achter zit, en laat me even m'n gal uitspugen, maar ben het eigenlijk echt kots beu da er tegenwoordig overal een concept moet achter zitten (en dit is nie tegen u e, gewoon tegen de regels van de beeldende kunsten
).Tis imo echt tijd voor gewoon terug de good old fashion beauty van snapshots etc. (en merk ook wel terug een tegenbeweging op van jonge kunstenaars) In mijn opleiding mogen wij het woord 'mooi' nie gebruiken, wij moeten altijd maar elke cm van het ontwerp kunnen beargumenteren waarom da het zo is en nie anders. Da zorgt er pas voor da er crap en voorspelbaarheid ontstaat. Maar als ge dan toch een antwoord wilt: verzin er zelf iets bij, da is het leukste. Want da is wa foto's voor mij moeten doen, u aan het denken zetten en u bewegen door de sfeer die ze scheppen. Fantasie terug wakker maken en aanmoedigen, vermits die tegenwoordig overal kapot gemaakt wordt door tv etc.. Ik probeer juist mijn foto's zo min mogelijk samenhangend te maken zodat wanneer ze bij elkaar geplaatst worden er toch automatisch links worden geplaatst tussen de verschillende beelden. Over tot stand komen: Bovenste foto heb ik buiten genomen, snachts, in de freezing kou. Wou het rood van de verkleumde handen tegenover de rest van het lichaam zetten Onderste foto is zoals ik hierboven uitleg uitlegloos, gewoon een visueel beeld waar ge zelf de invulling voor moet doen, de wedstrijd is een fotowedstrijd waar de interessantste beelden geprint worden op t-shirts en verkocht worden. Laatst gewijzigd door eddie; 16 januari 2010 om 12:01 |
||||
|
|||||
|
|
#100 (permalink) | ||||
|
@ Sara is niet de watersportbaan
@ Eddie heb al betere dingen van u gezien, die van oudejaar vondek zalig, met de kerel op de grond. 1e heeft wel een geladenheid maar vind de compositie slordig, ook als je da hoofd niet wil tonen kun je dat beter laten werken. ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|