|
|
#341 | ||||
|
De reacties hier zijn wel vrij kinderachtig. De meeste urbexers houden zich gewoon aan het feit dat je niet publiek locaties gaat posten. PM'en is geen probleem.
Oooh geheim dit en dat... komaan? Ik weet ook wel dat dit een locatie is dat waarschijnlijk al x-aantal keer is bezocht geweest. @ Zombierobots: Je mag het draaien en keren hoe je het wilt. Het is nog altijd een plek waar je niet aanwezig mag zijn. En dat zeg ik toch ook maar gewoon zo. Alsof ik de stoere man aan het uithangen ben? Dacht het niet. Trouwens, het is toch niet omdat er al fotografen zijn geweest voor mij dat wij daar dan ineens niet meer mogen komen? Dat jullie zware kritiek op de foto's zelf hebben, daar sta ik volledig voor open maar de andere reacties gaan er voor mij zwaar over.
|||||
|
|
#343 (permalink) | ||||
|
Volgens mijn bescheiden mening ligt de uitdaging in het onverwacht brengen van het bekende, niet het verwacht brengen van het onbekende. Zonder filosofisch te willen klinken, maar kijk es rondom u, volgens mij is daar al meer dan genoeg wat een foto verdient ...
|
||||
|
|||||
|
|
#344 (permalink) | ||||
|
Uiteraard, maar je moet ook weten dat urbexen voor ons een groot deel bestaat uit de spanning en sfeer van het bezoeken van zulke plekken. Al is daar al 1000 man geweest toch is het voor ons telkens weer een uitdaging om die sfeer te omhelzen. Ik zal dan ook als eerste toegeven dat mijn foto's daarmee niet al te schitterend zijn, omdat het meeste aandacht (focus) gaat naar het geheel van die spanning. Maar toch wil ik telkens die foto's met jullie delen omdat ik ook een beetje die spanning of dat avontuur met jullie wil delen. Daarin wil ik nooit de stoere gast uithangen of geheimzinnig doen of willen opvallen, daar is het me niet om te doen.
Ik denk dat jullie me gewoon verkeerd (zonder opzet) begrijpen want ik ben echt niet zo zoals jullie lijken te denken wie ik ben. |
||||
|
|||||
|
|
#345 (permalink) | ||||
|
Wat maakt het in godsnaam uit hoeveel man daar al geweest is? Voor mij draait het niet eens om de foto's maar om het feit dat er locaties zijn midden in drukbevolkte steden waar de tijd bijna stil staat, waar ge heen gaat om te zien hoe de natuur de boel daar terug over is aan't nemen.
|
||||
|
|||||
|
|
#351 (permalink) | ||||
|
Moest dat helemaal wit zijn, zou dat volgens mij totaal geen zicht zijn en te opvallend in de foto, terwijl dit niet echt de bedoeling is me dunkt. Waarom groen? Omdat dit bij de rest van de stijl past? Nu ja, dat denk ik ervan he, het zijn mijn foto's niet.
Ik kan ze wel smaken, hoewel het niet mijn stijl is. |
||||
|
|||||
|
|
#353 (permalink) | ||||
|
nu is het beter. Daarnet was het precies of haar iris was uitgelopen...
btw: iemand al eens een interfit wall mounting kit opgehangen (http://www.fotokonijnenberg.be/produ...nting_kit.html) ? Daar zitten echt gekke vijzen bij en snap ni zo goe hoe die in de muur moeten... |
||||
|
|||||
|
|
#355 (permalink) | ||||
|
![]() moet ik een gat boren, die vijs met die wallplug daar volledig insteken en dan die moer aandraaien? Lijkt mij de enige mogelijkheid... Een normale wallplug is het in elk geval niet want waarom dan die moer en waarom zit er dan geen ster in mijn vijs om die aan te draaien... ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#358 (permalink) | ||||
|
ja da lijkt mij idd de enige manier maar ik vraag mij af wat die bout gaat tegenhouden van mee te draaien als ge aan die moer draait...
@ Psycho: Die gebieden zijn idd tegen het randje, hier in Lightroom clippen ze juist niet maar ik zie hier uiteraard op groot scherm en zonder jpeg compressie dus mss heeft dat er iets mee te maken. Ik begrijp uw punt wel hoor want als ik de exposure wat terugvijs krijg ik terug een beetje meer detail. Mag ik daar uit afleiden dat ge al detail verliest VOOR uw highlights beginnen te clippen? |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|