|
||||||
| Graphics - Art - Design - Meet the Picasso's of the future! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#101 | |||||
|
Citaat:
(zelf zit ik nog met tiger, geen bootcamp meegeleverd dus, maar ik heb ook simpelweg die bootcamp drivers (wel 32 bit; xp pro) "gevonden" en gebruik rEFIt om te booten; heb naast osx en win ook nog een ubuntu 64-bit (die ik bijna nooit gebruik, maar allez ) op mijn macbook pro bollen) |
|||||
|
||||||
|
|
#102 (permalink) | ||||
|
*gniffel*
The Simpsons parody iPods, iPhones, Apple Stores, Steve Jobs, and even Apple’s 1984 commercial|Edible Apple heb ik toch eens smakkelijk mee gelachen vooral de Myphonies! Moest er iemand een goei gesyncte volledige versie weten staan, please tell! |
||||
|
|||||
|
|
#103 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Ik kan nochtans perfect 32bit programma's en 64bit programma's door mekaar draaien op men Vista 64bit zu ![]() En ge kunt met Windows 64bit nog terugkeren tot 32bit programma's, 16bit wordt niet meer ondersteund (maar amper nog gebruikt, wordt wel ondersteund in 32bit windows...) En van die 32bit in Mac en toch uw volledige geheugen kunnen gebruiken betwijfel ik ook ferm, die kunnen geen adresruimte bijtoveren op een 32bit programma hé ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#107 (permalink) | |||||
|
Citaat:
En dat tweede is complete zever he. De meeste van mijn minder essentiele programma's zijn nog 32bit (winamp, Firefox, msn, etc...) en die lopen perfect in Vista64. Enige is, dat drivers wel 64bit specifiek moeten zijn. Tot nu toe geen enkele keer een probleem mee gehad, er is plenty of 64bit support voor die dingen. Kvind het trouwens wel weer verbazend dat er zo'n foute informatie omtrent Macs verspreid wordt... |
|||||
|
||||||
|
|
#108 (permalink) | ||||
|
normaal worden onder osx geloof ik de lagere geheugenadressen automatisch toegewezen aan 32-bit apps, die zien inderdaad de hogere adressen niet, en de vrije lagere + de hogere adressen aan 64-bit apps (voor zover beschikbaar uiteraard). de 32-bit apps "zien" dus in feite maar 3 gb geheugen.
|
||||
|
|||||
|
|
#109 (permalink) | ||||
|
ja... diene van de pc shop zei duidelijk: 'ik had eerst 64bit windows geinstalleerd maar heb het terug verwijdert omdat er te veel programma's waren die ik vaak gebruik die niet werkte op 64 bit'...
Achja, vind het allemaal maar ingewikkeld En blijkbaar de eigenaars van de mac en pc shops ook ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#110 (permalink) | ||||
|
kwam dit tegen: Flickr: screentrue's Photostream
blijkt van deze company te zijn: Screen True Display Enhancement Films Ziet er wel interessant uit... Ben nog steeds een beetje aant twijfelen over mijn aankoop. Sowieso wachten tot macworld en zien wat er van updates uit de bus komen. ofwel een macpro ofwel een macbook pro... Alst een macbook pro wordt hebk natuurlijk wel wat over voor een Dslr... ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#118 (permalink) | |||||
|
Citaat:
'Intels Nehalem-Xeons 30 maart leverbaar' | Core | Tweakers.net Nieuws da's nog net op tijd voor u dan he (ervanuitgaande dat Apple deze cpu gaat gebruiken voor zijn Mac Pro EN dat de nieuwe Mac Pro's gelijktijdig uitkomen met de nieuwe cpu) |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|